Katsotteko, että kipsilevyn alle tulisi laittaa rakennuslevy?
Onko lisäkustannus perusteltu? Mitkä seinät tulisi vahvistaa rakennuslevyillä?

Ystävällisin terveisin
David
 
Kyse ei ole niinkään seinän vahvistamisesta kestävyyden näkökulmasta, vaan siitä, että on aina helppoa kiinnittää asioita seinään. Olen ymmärtänyt, että ennen kuin kumppani on tyytyväinen, puolet tavaroista on kiinnitettävä seinään, eikä silloin jaksa säätää kipsiankkureiden kanssa.

Lisäkustannus levymateriaalista on mielestäni merkityksetön tässä yhteydessä.

Olen samaa mieltä edellisen puhujan kanssa, KYLLÄ, KYLLÄ, KAIKKI!!!
 
JappJappJa. Talosta tulee hiljaisempi ja paljon aidompi FEELING myös....
 
Olen samaa mieltä kaikkien edellisten puhujien kanssa, mutta lisään yhden seikan;
Eristäkää myös sisäseinät, kun kuulette saman kappaleen stereosta 158. kerran, kadutte, ettette maksaneet pientä lisäkustannusta.

/Calle
 
Mutta mitä pitäisi valita, lastulevy, OSB vai raakalauta ?? Minkä te olette valinneet ?
 
OSB, 119SEK per skiva på Kruta. Pistävä käsitellä mutta helppo työstää. Hyvä myös muuhun rakentamisen aikana, väliaikaiseksi lattiaksi esim...:)
 
hp sanoi:
Monet käyttävät OSB-levyä ja tyytyvät sitten 6 mm remonttikipsiin tämän päälle. Olen itse rakentanut näin ja se toimii hyvin.
Joo se toimii varmasti, itse aion kuitenkin käyttää tavallista 13 mm kipsilevyä.
 
Mikä on OSB-levy? ???

(Olenhan newbie) :-[
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.