Hei

Olen aikeissa purkaa pari seinää meidän Elementhus-talossa 60-luvulta. En kuitenkaan voi olla varma siitä, mitkä seinät ovat kantavia ja mitkä eivät. Onko joku, joka tuntee luotettavan rakennusinsinöörin/konsultin Tukholman alueella, joka voisi auttaa minua? Olen hakenut netistä ilman suurempaa menestystä.

Kiitos etukäteen

Anders

Viimeksi muokattu:
Rakennusinsinöörejä Sthlm:ssä en tunne, mutta laita yksinkertainen piirros esille niin saatat saada apua, voi olla joku joka on tehnyt sen mitä haluat tehdä. Yleensä kantava seinä sijaitsee keskellä taloa, rinnakkain pitkien sivujen kanssa. Seinät ulkoseinästä tähän kantavaan seinään eivät yleensä ole kantavia. Tämä on karkeasti ottaen se, mitä olen oppinut niistä taloista, joissa asun.

Hei

Tässä tulee piirustus. Päätyharja kulkee vasemmalta oikealle. Lattialaudat kulkevat eri suuntiin eri huoneissa (luultavasti johtuen siitä, että ne ovat alun perin eri moduuleja). Muuten olen ymmärtänyt, että lattian koolausten tulisi kulkea kohtisuoraan näitä vastaan.

Kiitollinen avusta

Anders

Saitko piirustuksen?

Se on liitetty ja valmis, mutta ei tule mukana, kun painan "lähetä vastaus". Miksi?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.