Tämä seinä ei voi mitenkään olla kantava. Pystysuorat koolaukset (tapit) ovat todella löysällä, siellä on kolme "moduulia", jotka ovat kiinni vain yhdellä naulalla ylhäällä ja yhdellä alhaalla.
mitä mieltä olette hyvät ihmiset, antakaa ajatuksianne ja ideoitanne, maanantaina tulee tämän alan asiantuntija tarkastamaan sen.
ei yläkertaa, huopakatto 6-7 astetta kaltevuutta, rakennettu -64 kevytbetonista.