Mitä paneli ajattelee Q-woodista, joka esiintyy nyt TV-mainoksessa? Onko kukaan nähnyt sitä todellisuudessa?

Se on epäilemättä hyvä hinta sille...mitä se nyt olikaan..::)

Lisätietoja osoitteessa: http://www.speab.com/2.html
 
Erittäin mielenkiintoista. Mutta mistä materiaalista laudat on tehty? Muovi? Mikä puulaji? Sitä ei mainita missään verkkosivustolla.
 
On selvää, että kyseessä on puu. Todennäköisesti jotain sademetsästä, kun ottaa huomioon, että sen on sertifioinut: World Wildlife Fund. Tämä tarkoittaisi, ettei kyseessä ole kyseisen metsän hävittäminen.
 
Olen nähnyt 30 cm pitkän palan todellisuudessa ja olen täysin innostunut rakentamaan tulevan terassini siitä materiaalista! En aio öljytä sitä, vaan annan sen muuttua kauniin teak-harmaaksi vuosien myötä.
 
Tietääkö kukaan mitä se maksaa?

/Johan
 
Lilla_vargen sanoi:
Hyvin mielenkiintoista. Mutta mistä planken on tehty? Muovi? Mikä puulaji? Se ei lue missään verkkosivustolla.
Kummallista, että puulaji ei käy ilmi mistään......"erittäin kovaa ja öljypitoista puulajia" icon_confused.gif
 
Voi olla azobe, joka on erittäin kosteudenkestävä, äärimmäisen kova ja kestävä puulaji = panosta hyviin sahoihin ;) Jos rakennat koko mökin azobesta, vältyt varmasti lahoamisongelmilta :D Ota heihin yhteyttä, niin saat varmasti vastauksen.
 
kustannus on 50:- juoksumetri, tralli on 95mm

joten nyt sinulla on vähän mitä laskea....... ;)

ongelma on, että toimittaja haluaa toimittaa vain kokonaisia paketteja :P (tietenkin ilmoittamatta tarkkaa määrää metreissä), joten pitäisi olla hyvä yhteys puutavarakauppaansa
nähdäkseen, haluavatko he tuoda kotiin kokonaisia paketteja ja pitää varastossa!

Merlin //
 
KarlXII sanoi:
Det är ju onekligen ett bra pris på den...vad det nu var..::)
Jag såg TV-reklamen igen nu och det var 38 kr/m.
När jag skrev ovanstående hade jag missuppfattat saken och fått det till 38 kr/kvm. :-[
Till mitt försvar kan jag väl säga att när jag skrev det visste jag inte ens om det var trä eller plast. :)
Onekligen en viss skillnad...vanlig 95x28 kostar väl runt en tia per meter. Heja tryckt furu.




 
Korkeapainepuristettu paskapuu, joka on kyllästetty paineöljyllä?
Ehkä?

/Thrax
 
on vähän hassua mainontaa, kiinnostavampaa onhan per m2 eikä per m...

niin innostunut rakentamaan verandan siitä, mutta myös boikotoimaan sitä vinoutuneen markkinoinnin vuoksi...
 
För att kunna översätta texten från svenska till finska, vänligen klistra in eller skriv in texten du vill ha översatt.
 
Olen juuri asentanut S-trall Q-woodilta, siitä tuli erittäin tyylikäs, ja asensimme sen juhannusviikonloppuna 60 m². Jos mielestänne se on kallista, lähin vaihtoehto on Teak 180-200:- per juoksumetri, maksoimme 38.- per juoksumetri ekessiöstä Brommassa, sis. kotiinkuljetuksen. Tietääkö kukaan, pitääkö se öljytä ja jos, mikä öljy on hyvä? Onhan valittavana todella monta merkkiä.

Rosalinda Johnson
 
Näin sen Fredellsillä hintaan 38 kr per juoksumetri. Jos leveys on 95 mm plus pieni rako, se on 380/m2 plus 5-10% hävikkiä.

Lisäksi tulee koolaukset, pilarit, murska, kangas, betoni, ruuvit, asennustarvikkeet, joten hinta asettunee noin 470/m2 mutta se on kaunis, erityisesti kun vertaa kaikkien niiden vihreiden terassien kanssa :-)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.