Minulla on kellarissa vanha ikkunankarmi, joka on kiinni talon vanhan osan ja laajennuksen välissä (aukko kahden huoneen välillä). Karmi on erittäin vaikeassa paikassa, mikä tekee sen poistamisesta hankalaa, ja harkitsen nyt sen piilottamista rappauksella, koska haluan siistiä tämän aukon. Siinä on myös sähköasennukset aivan karmia vasten, mikä tekee sen poistamisesta vieläkin hankalampaa.
Voiko tällaiseen puuhun rapata suoraan? Kiinnittämällä verkkoa karmin päälle ja sitten b-laasti, voisiko se toimia ilman halkeamien riskiä? Ajatuksena on rakentaa ikkuna kiinni "hyllyksi", jossa on spotit ylhäällä "katossa".