Hei, kiireellinen kysymys. Näin tänään, että maalari on täyttänyt suuren vian ovenkarmissa, missä on ollut leikattu aukko kytkimelle, tavallisella tasoitteella. Tuleeko tämä todella kestämään ajan myötä? Tulee nimittäin näyttämään todella rumalta, jos pala halkeaa/irtoaa, kun taustalla ei ole tapettia. Oma ideani oli ostaa samanlainen kytkin ja laittaa se paikalleen, mutta jos tämä kestää, niin se on tietenkin siistimpi.

• Uppo kuvaa oveen upotettua ovenkarmia, jossa suuri defekti on täytetty tavallisella lastilla. Oikealla näkyy sen yläpuolella sähköjohdot.
Vaikea nähdä, onko sinulla parempaa kuvaa?

A Andy78 sanoi:
Vaikea nähdä, onko sinulla parempaa kuvaa?

• Käsi pitelee irrotettua sähköjohtoa seinällä, jossa on punainen muovitulppa.
Tältä se näytti ennen tasoitetta

Ajattelin hioa, jotta siitä tulisi tietenkin siistimpi.

Liimataanko puukappaleeseen esimerkiksi kvartsikaide, voiko se toimia?

Olen itse harkinnut sitä, mutta minulla on vähän aikaa ennen kuin tapetointi alkaa. Joten kysymys kuuluu, kestääkö tasoite. Vika on noin 60 mm pitkä ja 10 mm leveä/syvä.

Se varmaan kestää. Mutta onhan olemassa parempia tuotteita, kuten kemisk trä tähän tarkoitukseen.

Työskennellyt jonkin verran plastic padding -kitillä, kemiallisella metallilla ja husfixillä ulkona ja ongelma plastic paddingin tuotteiden kanssa on, että ne kovettuvat nopeasti, kun kovetinta lisätään, ja tässä tapauksessa luulen, että on vaikeaa ehtiä muotoilla. On ollut sekä plastic padding että husfix aitassa ulkona ja tämä on irronnut muutaman vuoden jälkeen. Ajattelen, että se saattaa olla erilaista sisätiloissa ja että kitti saattaa toimia silti, ellei se halkeile muutaman vuoden kuluttua.

Se ei ole paikka, johon kohdistuu rasitusta. Se tulee kestämään.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.