Auta minua! Onko joku, joka tietää, pitäisikö meidän hyväksyä tämä käsityöläisiltä? Keltaiset karkearakenteiset listat yhdessä pvc-ikkunoiden kanssa… itken… vai pitäisikö sen olla niin?
Peltivuoraus PVC-ikkunoissa mielestäni toimii paljon paremmin, katso klippi alla.
[media]
Sovimme, että meidän on oltava tyytyväisiä, ei makseta ennen sitä. On oltava sertifioitu kirvesmies. Emme ole kirvesmiehiä, meidän on luotettava ammattilaiseen. Vaikea ehdottaa omia vaihtoehtoja listoille, kun emme tiedä mitä vaihtoehtoja on olemassa. Pelti olisi ollut hienoa! Tämä on kamalaa…
Miten olit ajatellut sen?
Miltä se näytti aiemmin?
Peitteet ovat luultavasti vain pohjamaalattuja ja tarvitsevat väriä, valkoista tai mitä haluat
Näin se näytti ennen…
[kuva]
Myös PVC, kaikki puu on pohjamaalattu ja välimaalattu, viimeistellään ensi vuonna
En usko, että olen koskaan nähnyt taloa, jossa on puujulkisivu ja metallilla kehystetyt ikkunat. Laitoin PVC:t edelliseen autotalliin, ja se sai puusta tehdyt kehykset ja sisäpuoliset listat.
Kuten jo mainittiin, miltä se näytti ennen kuin he vaihtoivat ikkunat?
En usko koskaan nähneeni taloa, jossa olisi puupaneeliseinä ja pellillä verhoutut ikkunat. Laitoin aiemmassa autotallissa PVC:tä, ja siinä oli puusta tehdyt vuori ja listat.
Kuten jo mainittiin, miltä se näytti ennen ikkunoiden vaihtoa?
Ole hyvä! Kuvan siitä, miltä se näytti ennen, löydät ylhäältä ketjusta.
Ole hyvä! Kuva siitä, miltä se näytti ennen, on ketjun ylhäällä.
[bild]
Onko tuo puuverhoilu?
Näin kuvan ennen, ja on melko nopea todeta, ettei voi saada sitä ilman vuorilautoja oven ja ikkunan välillä, koska niitä ei ole rakennettu tehtaalla yhtenä osana.
Vastaus kyllä. Luulen, että paras vaihtoehto olisi, jos ulkona ja sisällä olisi samanlainen puulistoitus. Tässä on kuva Mockfjärdsilta, joka havainnollistaa sitä:
Puu tai pelti on makuasia. Peltilista hakattua mexisteniä vasten on arvoton, koska kiven epätasaisuuden vuoksi tulee suuria reikiä. Näiden aukkojen tiivistäminen on vaikeaa peltilistalla.
Lisäksi se on virheellisesti tehty, missä ikkuna kohtaa oven. Siellä pitäisi olla alas taitettu ikkunapelti.
Siinä asennuksessa eivät ole olleet osaavat asentajat.
Puu tai levy on makuasia. Peltivuori haketun mexisten vasten on arvoton, koska syntyy suuria reikiä johtuen siitä, että kivi on niin epätasainen. Näiden aukkojen tiivistäminen on vaikeaa peltivuorilla. Lisäksi se on väärin tehty ikkunan kohdatessa oven. Siinä pitäisi olla ikkunapelti alaspäin taivutettuna. Ei ole osaavat asentajat tehneet tuota asennusta.
Mielestäni näyttää siltä, että he ovat käyttäneet uudelleen alkuperäisen salningin ja blecket.
Olen samaa mieltä, että se on täysin väärin.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.