2 894 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
puutavaran päätyä savupiippua vasten
Sopimiehen mukaan minun täytyy keventää kattorakennettani ja siirtää se kauemmas savupiipusta, se on suoraan kiinni. Mutta entä raakapontti, se on vain päädyltään kiinni ja joku joskus sanoi, että puutavaran pääty saa olla savupiippua vasten, tietääkö joku, pitääkö tämä paikkansa?
Se riippuu nuohoojasta ja kunnasta, lattiani lepää savupiipussa... Näin rakennettiin ennen vanhaan, ja sain jatkaa näin, kun nuohooja oli täällä ja teki tiiveystestin, koska se on aina ollut näin. Jos kyseessä olisi ollut uudisrakennus, hänellä olisi ollut toisenlaisia mielipiteitä.
Sama kokemus minulla on, talossamme on kattotuoli, joka kulkee 2 cm päässä savupiipusta, mutta sitä minun ei tarvinnut korjata täsmälleen samasta syystä kuin Dalbotös mainitsi, mutta se, mitä rakensin uudestaan liitettynä savupiippuun, minun piti noudattaa nykyisiä vaatimuksia.
Olen tänään onnistunut keventämään kattotuolin, se oli "hankalaa" työtä, koska tila oli ahdas ja työ ei ollut ollenkaan niin yksinkertaista.
Koska minun kattoni on kunnostettu kerros kerrokselta -tekniikalla, mietin, että luuletteko kaiken puun täytyy poistaa. Nuohooja huomautti kattotuolista, mutta sen päällä oli rima ja rimalle oli asetettu lastua (alkuperäinen katto oli lastua) sain tämän rimankin ja lastun pois (se oli pieni tila, mutta lopulta onnistui), mutta sitten osoittautui, että sen päällä on uusi rima vanhalle tiilikatolle, ja pelkään myös, että sen päällä on rima nykyiselle peltikatolle. Tämä tiilirima ei ole ollenkaan helppo poistaa.
Luuletteko, että rakas nuohooja huomauttaa myös rimasta, hänhän sanoi "vain", että minun pitäisi keventää kattotuolia
Pääsenkö pälkähästä?
Koska minun kattoni on kunnostettu kerros kerrokselta -tekniikalla, mietin, että luuletteko kaiken puun täytyy poistaa. Nuohooja huomautti kattotuolista, mutta sen päällä oli rima ja rimalle oli asetettu lastua (alkuperäinen katto oli lastua) sain tämän rimankin ja lastun pois (se oli pieni tila, mutta lopulta onnistui), mutta sitten osoittautui, että sen päällä on uusi rima vanhalle tiilikatolle, ja pelkään myös, että sen päällä on rima nykyiselle peltikatolle. Tämä tiilirima ei ole ollenkaan helppo poistaa.
Luuletteko, että rakas nuohooja huomauttaa myös rimasta, hänhän sanoi "vain", että minun pitäisi keventää kattotuolia
Pääsenkö pälkähästä?
Klikkaa tästä vastataksesi