Haluamme saada enemmän talon tuntua 25 vuotta vanhasta puutalostamme ja aiomme siksi rapata talon. Kuuleman mukaan on monenlaisia tyyppejä, joissa joskus poistetaan puupaneelit, lisäeristetään, verkotetaan ja sitten ruiskutetaan rappaus. Jotkut sanovat, että eristyksen päälle pitää "stoa" ja toiset sanovat, ettei puuta pidä poistaa.

Kaikkien näiden neuvojen jälkeen ajattelin kysyä teiltä neuvoja. Mitä pitäisi valita ja kuinka paljon eri vaihtoehdot maksavat. Yksi rakentaja sanoi 130.000 sek ja yksi sanoi "ei enempää kuin 40.000 sek ???

Taloamme on yksikerroksinen huvila kulmassa 130 m².

Me alamme ihmetellä, onko olemassa hyvää tapaa vai
 
Kälylläni on muurariyritys ja hän yleensä rakentaa taloja, hän ottaa noin 1000:- neliömetriltä mukaan lukien materiaalit muistaakseni.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.