hei tarvitsen 2 ovea rakennettavaksi ja ihmettelen, onko jollain käsitystä, mitä se voisi maksaa. niiden tulee olla yksinkertaiset, valkoiseksi maalatut ovet, karmilla + lukolla ehkä joku kuvio, kuten peilit. kiitos etukäteen

• Kahden epäsymmetrisen oven rakennuspiirustus, mittoilla 82, 171/177 ja 84, 167/171, sekä otsikko "röda karmmått", korkeudet 197,5 molemmilla.
Arvioisin 10-12 000 kpl ruiskumaalauksella.

Nyt en tiedä, mitkä ovat vakiokokoisten ovien mitat, mutta helpointa ja edullisinta olisi luultavasti muokata pari sellaista.

24 tuhatta kahdesta ovesta? voiko se olla niin paha?

ajatus on käynyt mielessäni muuttaa standardiovet, mutta olen hyvin epävarma pätevyydestäni siinä tapauksessa. mutta ehkä minun täytyy yrittää, jos voi ansaita 10-15 tuhatta, niin se voisi olla sen arvoista.

10-12" kappale vaikuttaa paljolta, jos tarkoitat sisäovia.... pyydä tarjous jostain paikallisesta puusepästä / M

aion katsella vähän ympärilläni

Anteeksi, tarkoitin 10-12000 yhteensä (lihanörtit tulivat tielle)
Kuten aiemmassa viestissä, pyydä tarjouksia, minulla on joitain vinkkejä puusepistä jos tarvitset.
Onnea

P

tutkin vähän tänään, onhan olemassa edullisia valmiita ovia, onko joku muokannut standardiovia täällä? vähän kiinnostunut siitä, miten edetään leikkaamisessa ja kuinka ne saa takaisin kasaan

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.