Terve terve

Voin saada suuria määriä sinkittyjä puuruuvia puolalaiselta Klimasilta edulliseen hintaan. Olen ajatellut käyttää näitä ulkona. Onko joku testannut? En löydä mistään tietoa siitä, ovatko nämä ulko- vai sisäkäyttöön.

Gunnar Gran

Neidät valmistetaan ulko- ja sisäkäyttöön. Laadullisesti erittäin hyviä. Ne purevat puuhun erittäin hyvin. Ja en sano sitä siksi, että olen puolalainen. Parempia kuin byggmax, jotka taivutin aikaisemmin sormillani. Kun menin mainostamaan, he katsoivat minua vahvamiehenä kaupassa. Siitä lähtien ne palvelevat minua paremmin... :-D.

• Tykkään
Gunnar Gran
  • Laddar…
S sturnus sanoi:
They make them for outdoor and indoor use. Qualitatively very good. They bite into the wood very well. And I'm not saying that because I'm Polish. Better than byggmax, which I used to bend with my fingers. When I went to advertise, they looked at me as a strongman in the store. Since then they serve me better... :-D.
Kiitos tiedosta! Sitten ne eivät ole tuntemattomia kuitenkaan :)

Mistä tiedän, ovatko heidän ruuvinsa ulko- vai sisäympäristöön? En löydä mitään, mikä osoittaisi luokituksen tai vastaavaa, ainoa mitä löydän on, että niissä on zn-pinnoite. Olen myös katsonut heidän tuotedatalehteään tuloksetta.

Soitin yritykseen. Heidän pitäisi lähettää minulle luettelo sähköpostitse, mutta keskustelusta tiedän, että noin 80 % soveltuu ulkokäyttöön. Myös korroosion riski on suurempi. Kun olen Puolassa, ostan niitä varastoon. Lisäksi niillä on vahaus, mikä helpottaa ruuvaamista!

• Tykkään
Gunnar Gran
  • Laddar…
Kiva! Kerro, kun kuulet lisää.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.