2 541 lukukertaa ·
14 vastausta
3k lukukertaa
14 vastausta
Puupylväät
Hyvä idea! Valitettavasti en tunne sellaisia, mutta onko sinulla hyvä foorumi, johon voit linkittää?Z z_bumbi sanoi:
Åsa Lund
Talon omistaja
· Skåne
· 6 969 viestiä
Åsa Lund
Talon omistaja
- Skåne
- 6 969 viestiä
Ei, se on väärinkäsitys, kuutio on lajitelma, josta voi sahata tai jyrsiä aiheen/säännön, luulen että etsit käsitettä "slana", jota käytetään aidoissa.Åsa Lund sanoi:
30-40 kpl telttaan. Nyt emme tiedä, miten ja missä asut, mutta käy kävelyllä metsässä lähiympäristössä nähdäksesi, onko joku raivannut metsässä ja jättänyt jotain jäljelle.
Mökin ympärillä olevissa metsissä on materiaalia, joka riittäisi pieneen telttakaupunkiin ja joka jää lojumaan, enimmäkseen lehtiä.
Ota yhteyttä maanomistajaan ja kysy, voitko ottaa sitä.
Olen itse raivannut vähän ja laittanut syrjään haapaa, jonka olen kuorinut erilaisia käyttöjä varten, kuten pensastukia.
Mökin ympärillä olevissa metsissä on materiaalia, joka riittäisi pieneen telttakaupunkiin ja joka jää lojumaan, enimmäkseen lehtiä.
Ota yhteyttä maanomistajaan ja kysy, voitko ottaa sitä.
Olen itse raivannut vähän ja laittanut syrjään haapaa, jonka olen kuorinut erilaisia käyttöjä varten, kuten pensastukia.
Miten tietää, kuka on maanomistaja?A AndersS sanoi:30-40 st till teltalle. Nyt emme tiedä, miten asut ja missä, mutta mene retkelle läheisiin metsiin nähdäksesi, onko joku raivannut metsää ja jäänyt sinne.
Vapaa-ajanasunnon ympärillä olevissa metsissä on materiaalia, joka riittäisi pieneen telttakylään ja jää vain makaamaan, enimmäkseen lehtiä.
Ota yhteyttä maanomistajaan ja kysy, voitko ottaa sen.
Olen itse raivannut vähän ja laittanut sivuun haapaa, josta olen poistanut kaarnan eri t.ex. pensaiden tuet.
Klikkaa tästä vastataksesi