Olemme aloittaneet keittiön/olohuoneen remontin suunnittelun. Meillä on 40/50-luvun talo, johon haluamme avaramman pohjaratkaisun. Piirsin miten poistaisin seiniä ja siirtäisin keittiön sijaintia, mutta mielestäni savupiippu on tiellä. Voiko sen purkaa keittiön kohdalta keskikerroksesta ja vain tukkia lattian ja katon, jättäen sen kellariin ja yläkerrokseen, jotta ongelma olisi ratkaistu? Vai sortuisiko talo muurin mukana? Olemme ottamassa kaukolämmön käyttöön, joten lämmitys ei enää koskaan tule ajankohtaiseksi. Vai pitäisikö sanoa, ettei koskaan pidä sanoa ei koskaan??? Kiitollinen neuvoista ja vinkeistä! /Markus :-/