Hei!

Minulla on vanha varasto (noin 7x8 m kooltaan), joka on tarkoitus vähitellen remontoida....mutta ensin ajattelin ottaa esiin ison osan ulkoseinästä ja tehdä kaksi suurta autotallinovea, koska tarvitsen tilaa.

Seinä, joka on noin 7 metriä leveä, pitäisi mahtua kaksi autotallinovea, joiden leveys on 2,5 m...

Ajatukseni on asentaa teräspalkki, jossa on pylväs keskellä. Tila kiviseinän ja kattotuolien välillä on 12cm...riittääkö se palkin saamiseksi, joka kestää painon? Mikäntyyppinen palkki siinä tapauksessa?

Liitän pari kuvaa.... Vanha navetta, jossa on rapistunut ovi ja ikkuna. Katto on aaltolevyä, seinä on osittain punainen ja osittain rapistunut.
Vanhan varaston sisäpuoli, avoin ulko-ovi ja keskeneräinen seinä. Ulkoa näkyy sora-alue ja vihreää kasvillisuutta.

Ystävällisin terveisin

Peter

Viimeksi muokattu:
Lumitila, kattokaltevuus, kunta?

Eristetäänkö se tulevaisuudessa?

Karlskrona, ja se saatetaan mahdollisesti eristää myöhemmin! Liitän kuvan, jotta näkee kattokaltevuuden paremmin...

Punainen rakennus, jossa on harjakatto ja lainelevyseinä. Kuvassa näkyy myös puinen aita ja harava nojaamassa rakennukseen.

HEA 120 riittää ilman ongelmia myös eristyksen ja sisäkaton kanssa.

Kiitos!
/Peter

Nyt minä olen vähän hankala, olisiko HEA 100 riittänyt myös? Olisi yksinkertaistanut työtä merkittävästi...

Kyllä, se tekee niin.

Hyvä! Kiitos

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.