Minulla on vanha varasto (noin 7x8 m kooltaan), joka on tarkoitus vähitellen remontoida....mutta ensin ajattelin ottaa esiin ison osan ulkoseinästä ja tehdä kaksi suurta autotallinovea, koska tarvitsen tilaa.
Seinä, joka on noin 7 metriä leveä, pitäisi mahtua kaksi autotallinovea, joiden leveys on 2,5 m...
Ajatukseni on asentaa teräspalkki, jossa on pylväs keskellä. Tila kiviseinän ja kattotuolien välillä on 12cm...riittääkö se palkin saamiseksi, joka kestää painon? Mikäntyyppinen palkki siinä tapauksessa?