Hei!
Haluamme purkaa seinän talossa, jonka aiomme ostaa, ja mietimme, voisiko joku täällä auttaa meitä tarkistamalla, onko seinä, jonka haluamme poistaa, kantava!?
Seinä, josta on kyse, on keittiön ja olohuoneen välinen seinä yläkerrassa "kellarikerroksen suunta", haluamamme pituus purkaa on noin 6-7 metriä..

Ystävällisin terveisin Admir Rakennuksen pohjapiirros, joka näyttää pohja- ja sisäänkäyntikerrokset sekä erilaisia julkisivu- ja leikkausnäkymiä.

Talossa on kattotuoleja, jotka ovat ristikkotyyppisiä, joten yläkerran seinät eivät ole kantavia.

• Tykkään
Dan_Johansson
  • Laddar…
Hei!
Kiitos nopeasta vastauksesta
Olen lukenut talon Teknisen Kuvauksen ja siinä sanotaan, että sisäseinä on kantava, joten siksi ihmettelin, liitän kuvan siitä ja toivon, että voit tulkita sen paremmin kuin minä!
Tekninen kuvausdokumentti taloa varten, jossa yksityiskohtia kantavista ja ei-kantavista sisäseinistä.

Vastaava seinä alla olevassa kerroksessa on kantava.

Se on seuraus siitä, että joku on täyttänyt lomakkeen, joka ei ole sovitettu tilanteeseen. Siitä ei tarvitse välittää.

• Tykkään
Dan_Johansson
  • Laddar…
Seinien pohjakerroksessa on pystyttävä kantamaan välipohja pohjakerroksen ja yläkerran välillä. Tämä ei vaikuta siihen, miten kattoristikot on suunniteltu.

• Tykkään
Dan_Johansson
  • Laddar…
Olen niin kiitollinen nopeista vastauksistanne.
Suuret suuret kiitokset..
Eli toisin sanoen voin vain purkaa seinän ja saada avoimen tilan ilman mitään palkkeja tai pilareita tiellä!?

Kyllä.

• Tykkään
Admir1980
  • Laddar…
Mikä ryhmä ja mikä kohtelu, suuret kiitokset..

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.