A
Minulla on 3,5 mm PVC-päällystettyä teräsvaijeria, jonka ajattelin käyttää yksinkertaisena tukena viiniköynnökselle. Ajatuksena on laittaa maahan jonkinlainen koukku (telttakoukku/koirakoukku) ja vetää vaijeri sen läpi ja kiinnittää vaijerin kaksi päätä kahteen koukkuun terassin katon runkoon.

Minulla ei vielä ole silmukoita vaijerissa, mutta ajattelen, että se voisi näyttää siltä kuin pyöränlukon vaijeri. Mutta mitä puristimia käytetään ja miten ne kiinnitetään?

Ja jos haluaisi haaroittaa vaijerin (esim. tehdä “kiipeilyaskel” sitomaan köynnöstä), mitä puristinta siinä käytetään?

A Allinug sanoi:
Minulla on 3,5 mm PVC-päällystettyä teräsvaijeria, jota ajattelin käyttää viiniköynnökselle yksinkertaiseksi kiipeilytueksi. Ajatuksena on laittaa jonkinlainen koukku maahan (telttakoukku/koirakoukku) ja vetää vaijeri sen läpi ja kiinnittää vaijerin kaksi päätä terassin katon runkorakenteeseen kiinnitettäviin kahteen koukkuun.

Tällä hetkellä vaijerissa ei ole silmukoita, mutta ajattelin, että se voisi näyttää samalta kuin pyörän lukon vaijeri. Mutta mikä on pidikkeiden nimi ja miten ne kiinnitetään?

Ja jos haluaisi haaroittaa vaijerin (esimerkiksi tehdä "kiipeilyaskelman" köynnöstä varten), mitä pidikettä siinä käytetään?
Talurit-lukko on mielestäni tyylikkäin ratkaisu,
https://www.google.se/search?q=talu...UICigB&biw=1434&bih=1200#imgrc=m8-Cel0GC7VOBM:

• Tykkään
Allinug
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.