Olen tekemässä kellaria ja kunnostamassa huonetta.
Olen poistanut kaiken kipsin ulkoseiniltä. Jäljellä on vielä väliseinä. (He olivat kipsanneet suoraan betonille).
Dreenit ulkopuolella tehdään muutaman vuoden sisällä. Ei erityisen kosteaa siellä nyt, eikä näkyviä kosteusvaurioita.
Onko välttämätöntä poistaa kipsi myös väliseinästä, vai olisitteko jättäneet sen?
Suunnitelmana on laittaa peltiranka & kipsilevyttävä sekä laittaa varjolista ja tuuletusjalkalista ulkoseinälle.
Mietin, onko turhaa työtä purkaa myös väliseinä.
Mitä te olisitte tehneet?