Olen tekemässä kellaria ja kunnostamassa huonetta.

Olen poistanut kaiken kipsin ulkoseiniltä. Jäljellä on vielä väliseinä. (He olivat kipsanneet suoraan betonille).

Dreenit ulkopuolella tehdään muutaman vuoden sisällä. Ei erityisen kosteaa siellä nyt, eikä näkyviä kosteusvaurioita.

Onko välttämätöntä poistaa kipsi myös väliseinästä, vai olisitteko jättäneet sen?

Suunnitelmana on laittaa peltiranka & kipsilevyttävä sekä laittaa varjolista ja tuuletusjalkalista ulkoseinälle.

Mietin, onko turhaa työtä purkaa myös väliseinä.

Mitä te olisitte tehneet?
 
  • Kellarihuone, jossa on paljas betoniseinä, ikkuna ja ovi. Lattialla saha, roskia ja kasvi ruukussa.
  • Kellarin huone, josta on poistettu kaikki kipsilevyt ulkoseiniltä. Paljas betonilattia ja seinät näkyvissä; sahatyökalu lattialla.
Ei, ei jos se on kuiva ja hieno, turhaa työtä.
 
  • Tykkään
Civilpolisen
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Ei, ei jos se on kuiva ja hyvä, turhaa työtä.
Kiitos vastauksesta! Joo, se tuntui vähän tyhmältä...
 
  • Tykkään
Civilpolisen
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.