Talomme ikkunoissa on ollut taotut kalterit, ja siitä on syntynyt mustia viiruja mexitegeliin. Onko kellään vinkkejä jostain hyvästä aineesta, jolla ne saa pois? Haluaisin myös saada saumat hieman siistimmiksi. Ne ovat melko "nokeentuneet". Korkeapaine ja juuriharja eivät toimi. Saumat paranevat vain hieman. Voiko käyttää korkeapainepesuria? Oma pesurini on melko heikko.

Mexitiili on melkein mahdoton saada puhtaaksi. Sen saa puhtaammaksi, mutta ei koskaan niin puhtaaksi kuin se kerran oli. Minulla on takka, joka on muurattu valkoisella mexitiilellä valkoisilla saumoilla, ja saadakseni vanhan noen pois siitä, minun piti raahata kotiin kunnon höyrypuhdistin ja käydä sen yli. Se parani, mutta likaisuus ei ole poissa, ja käytössäni oli silti 40 000 kruunun luokan höyrypuhdistin, joten itse laitteissa ei ollut vikaa. Hankala se oli myös, pieninkin huolimattomuus jätti raitoja.

ok, saa kokeilla erilaisia menetelmiä, arvaan, ja hieroa jollakin harjalla.
Onko kellään muulla jotain vinkkejä?

Puhaltaa paska pois?

Minulla on sama ongelma ...mutta autotallin sisällä :x joten painepesuria ei voi testata.
Hieman epätoivoisesti kokeilin ottaa vähän maalipesua liinaan ja hankasin kunnes liina meni rikki kiveen, kyllähän se parani mutta liina-tili tulee kalliiksi jos jatkan.

Joten olen myös kiinnostunut, jos jollain on hyviä vinkkejä!!

Kuivajääpuhallus (hiilihappojää)

JPM sanoi:
Blästra med torr-is (kolsyreis)
Ei suoraan ilmainen... Olen palkannut palvelun työpaikalle.
Torrisrengöring on äärimmäisen tehokasta monessa asiassa ja tulokset ovat erittäin hyviä. Haittapuolena on, että se pölyää jonkin verran... sekä hinta tietysti.

Pitäisi olla joku, jolla on joku hyvä tee-se-itse-vinkki?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.