Ajattelin yrittää kunnostaa tämän ikkunasyvennyksen, mutta tunnen oloni aika epävarmaksi siitä, mitkä menetelmät ovat sopivia.

Lähikuva ikkunasta ja ikkunalaudasta, seinässä näkyy epätasaista pinnanmuodostusta ja tasoittamiseen käytettyä laastia tai polyuretaania. Lähikuva ikkunasyvennyksestä, jossa on valkoinen kehys. Ulkona näkyy luminen maisema ja puurakennus.

Tarvitsen lisätä noin 15 mm valmiiseen pintaan, jotta se vastaisi muita ikkunoita, paikallisesti 30-35 mm.

Kevytbetonia, kuten näette. Minulla ei ole kokemusta sen rappaamisesta, mutta kuvittelen sen olevan aika haastavaa, kun se imee niin voimakkaasti? Ehkä verkko tai pohjustusaine toimii?

Ajattelen muuten rakentaa muotin ja kaataa laastia ylhäältä, mutta se saattaa tehdä yksinkertaisesta asiasta monimutkaisempaa.

Miten te tekisitte?

Onko sinun välttämätöntä puhdistaa? Nopein ratkaisu voisi muuten olla liimata kipsi esimerkiksi kipsilaastilla smygenissä, jossa voit käyttää kipsilaastia sekä levyjen liimana että täyttämään tyhjät tilat.

M myrstack sanoi:
Täytyykö sinun ehdottomasti putsata? Nopein ratkaisu olisi muuten liimata kipsi esimerkiksi kipsilaastilla listalla, jossa voit käyttää kipsilaastia sekä liimana levylle että täyttääksesi kolot
Ei, olen täysin avoin ehdotuksille täällä. Orgaaniset materiaalit toimivat myös.

En oikeastaan tiennyt, että sillä voi liimata. Täytänkö siis ensin taakse niin, että siitä tulee tasaista?

J JDA sanoi:
Ei lainkaan, olen täysin avoin ehdotuksille täällä. Orgaaniset materiaalit toimivat myös.

En itse asiassa tiennyt, että sillä voi liimata. Täytän siis ensin taakse niin, että se on tasainen?
työjärjestys on periaatteessa valmistella kipsinauhat, sekoittaa kipsilaasti, laittaa se suunnilleen tarpeellisella määrällä ja sitten painaa kipsinauhat paikalleen. Jos sinulla on hieman liikaa kipsilaastia taustalla, voit usein saada täydellisen tartunnan ja painaa ylimäärän varovasti pois. Kipsilaasti on niin tahmeaa, että ylempi osa voidaan myös painaa kiinni laastiin ilman erityistä kiinnitystä.

• Tykkään
JDA
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.