Hei!!
Onko kukaan puhdistanut ja maalannut betoniseiniä kellarissa. Olen vähän epävarma miltä se näyttää...tuleeko siitä "kellarimainen"?? Haluaisin mielelläni vinkkejä ja neuvoja siitä, mikä on tyylikästä! Kuvat olisivat myös tervetulleita, jos teillä on. Ajattelimme tehdä sen harrastetilassa ja eteisessä. :-?

Hali Takida

En ole puhdistanut, mutta olen maalannut jo ennestään puhdistetun kellarin seinän.
Mitä sinun tulisi miettiä, on käyttää diffuusioavointa maalia, ts. se "hengittää", älä käytä mitään muuta maalia!
Ostimme Fluggerin "deksoplastin", toimii todella hienosti!  ;)
Muut merkit tarjoavat varmasti samanlaisia maaleja kellariseiniin!
Mutta meille suositeltiin Fluggeria, joten otimme sen!
Tietenkin voit sävyttää maalin melkein mihin väriin tahansa!
Me sävytimme sen beige/cappuccino-suuntaan! Todella hieno.

Onnea matkaan!  :D

riippuen siitä, kuinka taitavia olette, voitte saada melkein minkälaisen sileän seinän tahansa. Käyttäkää ensin tavallista rappauslaastia ja levittäkää sitten ohut kerros hienopinnoitetta ja käsitelkää sienellä. Käyttäkää Finjas tuotteita, ne ovat todella hyviä. Onnea matkaan JohnnyZ snickare.

Milkshaken
hei....
Käytin Gipsbrukia, ja kuurasin sitä kuten tavallisesti kanitzilla, tein sopivan pitkiä vetoja järjestelmällisessä järjestyksessä, sitten maalasimme päälle....
Katsotaan, jos voin ladata siitä kuvan, mutta nyt on liian pimeää luulen.... Otan kuvan päivänvalossa.:)

Milkshaken
Katsotaan, tuliko siitä hyvä kuitenkin?

• Huoneen nurkka, jossa on ikkuna, kynttelikkö ikkunalaudalla ja kasvi ruukussa.
Milkshaken
ja tämä

• Tietokoneet vanhoilla kuvaputkinäytöillä pienessä huoneessa, ikkunalla kasvi ja pieni esine pöydällä.
Milkshaken
ja tämä lähikuvassa.

• Seinän kulma ja sen tekstuuri lähikuvassa.
Milkshaken
Maalasimme kipsilaastin vaaleanharmaalla värillä, joka oli neutraali ja sopivan viihtyisä.

Unohdin sanoa, että harjasin myös muurarinharjalla saadakseni rakenteen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.