Minulla on talo, joka on rakennettu lähellä olevalta kalliolta räjäytetyn kiven päällä.
Taloon perustukset, kellarin seinät, ovat myös räjäytyskivistä tehtyjä ja ne on sidottu toisiinsa jonkinlaisella laastilla.
Tänään illalla minun piti porata kellarissa (sisällä), mutta minulla on kolme ongelmaa:
1) laasti murenee helposti, joten mikään tulppa ei pysy kiinni (katso kuva)
2) minulla ei ole välineitä porata itse räjäytettyyn kiveen, eli kovaan luonnonkiveen.
3) lisähuomio: poraamistani rei'istä tulee ilmaa. Miksi?