Hyvä/huono, halpa tai kallis, en osaa sanoa mutta kattooni asennetaan Vittingen huppu, joka sopii kattotiiliin JA jonka putken halkaisija on 160mm, mikä optimoi keittiötuulettimen suorituskykyä. Tämä huppu maksoi 2300:-.

Toinen vaihtoehto on puhua peltisepän kanssa. En usko, että siitä tulisi kalliimpaa mutta luultavasti ei myöskään paljoa halvempaa ellei ole hyviä suhteita...

Hei, asensin juuri sellaisen katolle jönåkerspannor kanssa. Meillä on puhallin ullakolla, joten vain peltihattu asennetaan tilaan, joka syntyy, kun yksi kattotiili poistetaan. Ostettiin Ekströms trä:stä Norrköpingissä, joka toi sen Jönåkerista hinta 1375 kr sis. alv.

Onnea matkaan

Olen juuri tilannut ilmanvaihtohupun katolleni, Nortegel, se maksaa noin 1600 sis. alv. Peltiseppäni maksaa 300+alv/tunti, mikä tarkoittaa hänelle hieman yli 4 tuntia valmistaa ja asentaa hupu materiaalin kanssa. En usko, että siitä tulee halvempaa, jos "plåtis" tekee sen, valmiin hupun asennan itse. Peltiseppä on itse sanonut, että kestää noin 2 tuntia korjata viemärin tuuletus, ja sehän on vain suora putki.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.