Olen juuri tilannut ilmanvaihtohupun katolleni, Nortegel, se maksaa noin 1600 sis. alv. Peltiseppäni maksaa 300+alv/tunti, mikä tarkoittaa hänelle hieman yli 4 tuntia valmistaa ja asentaa hupu materiaalin kanssa. En usko, että siitä tulee halvempaa, jos "plåtis" tekee sen, valmiin hupun asennan itse. Peltiseppä on itse sanonut, että kestää noin 2 tuntia korjata viemärin tuuletus, ja sehän on vain suora putki.