Hei!

Savupiippumme rappaus on irronnut vähän, ja mietimme sen poistamista kokonaan.

Onko jotain erityistä, mitä pitäisi ottaa huomioon silloin?

/A-K
 
Peitä huoneen jäljellä oleva osa ja viereiseen huoneeseen johtava oviaukko.
 
ostaa putshammare? Helpottaa työtä ;)
gaia
 
Kiitos vastauksistanne. :)
Mietin myös, täytyykö ottaa yhteyttä nuohoojaan uuteen painetestaukseen (Olemme juuri tehneet sellaisen)?
Onko rappauksella merkitystä tiiviyden tai jonkin sellaisen kannalta?

/A-K
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.