1 999 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Poista ovenkarmi/karmi – suuri työ?
Remontoin asuntoani. Asunto on pieni ja minun täytyy maksimoida säilytystila. Ajattelin rakentaa Ikean 36 cm syvät pax-vaatekaapit eteiseen.
Ongelmana on, että seinän ja ovenkarmien välissä on vain 30 cm. Haluaisin poistaa ovenkarmit kokonaan ja tasoittaa aukon, jolloin saan 10 cm lisää tilaa, koska en tarvitse ovenkarmia ja kaapit mahtuvat paikalleen.
Olen kuitenkin täysin kokematon tällaisissa asioissa. Luulitteko, että voisin tehdä tämän itse? Tuleeko hyvin epätasaista, kun poistan ovenkarmit? Rakennus on vuodelta 1945, joten oletan, että ympärillä on tiiltä tai vastaavaa.
Sitten minun on tasoitettava kaikki epätasaisuudet jälkikäteen. Olen kärsivällinen ja tarkka, mutta kuten sanottu, minulla ei ole kokemusta. Onko tämä liian iso projekti minulle?
Löysin tämän linkin, jossa on tehty juuri se, mitä haluan tehdä: https://www.renoveringsbloggen.com/2012/08/30/oppen-karmlosning/
Näyttääkö tämä hyvältä menetelmältä?
Toinen kysymys, jos ottaisin ammattilaisen hoitamaan tämän, mitä luulette, mistä hinnasta puhumme tällöin?
Pahoittelen tietämättömyyttäni ja mahdollista väärinkirjoitusta, toivon että ymmärrätte silti.
Ongelmana on, että seinän ja ovenkarmien välissä on vain 30 cm. Haluaisin poistaa ovenkarmit kokonaan ja tasoittaa aukon, jolloin saan 10 cm lisää tilaa, koska en tarvitse ovenkarmia ja kaapit mahtuvat paikalleen.
Olen kuitenkin täysin kokematon tällaisissa asioissa. Luulitteko, että voisin tehdä tämän itse? Tuleeko hyvin epätasaista, kun poistan ovenkarmit? Rakennus on vuodelta 1945, joten oletan, että ympärillä on tiiltä tai vastaavaa.
Sitten minun on tasoitettava kaikki epätasaisuudet jälkikäteen. Olen kärsivällinen ja tarkka, mutta kuten sanottu, minulla ei ole kokemusta. Onko tämä liian iso projekti minulle?
Löysin tämän linkin, jossa on tehty juuri se, mitä haluan tehdä: https://www.renoveringsbloggen.com/2012/08/30/oppen-karmlosning/
Näyttääkö tämä hyvältä menetelmältä?
Toinen kysymys, jos ottaisin ammattilaisen hoitamaan tämän, mitä luulette, mistä hinnasta puhumme tällöin?
Pahoittelen tietämättömyyttäni ja mahdollista väärinkirjoitusta, toivon että ymmärrätte silti.
Etkö voi laittaa kuvaa, miltä se näyttää?M MelTH sanoi:Olen remontoimassa asuntoani. Asunto on pieni ja minun täytyy maksimoida säilytystila. Ajattelin rakentaa Ikean 36 cm syviä pax-kaappeja eteiseen.
Ongelma on siinä, että seinän ja ovenkarmiin alkuun on vain 30 cm. Haluaisin poistaa ovenkarmin kokonaan ja sen sijaan tasoittaa aukon, jolloin saan 10 cm lisää, kun minun ei tarvitse miettiä ovenkarmia ja kaapit mahtuvat.
Olen kuitenkin täysin kokematon tällaisessa asiassa. Uskotteko, että tämä on mahdollista tehdä itse? Tuleeko siitä todella epätasainen, kun poistan ovenkarmin? Talohan on rakennettu 1945, joten oletan, että siinä on tiiltä tai vastaavaa ympärillä, jos sillä on merkitystä.
Sitten minun täytyy pakkeloida kaikki epätasaisuudet jälkeenpäin. Minulla on kärsivällisyyttä ja olen tarkka, mutta kuten sanottu, 0 kokemusta. Uskotteko, että tämä on liian suuri työ minulle?
Löysin tämän linkin, jossa on tehty juuri sitä mitä haluan tehdä: [linkki]
Onko tämä teidän mielestänne hyvä tapa lähestyä asiaa?
Yksi kysymys vielä, jos sen sijaan pyytäisin jonkun ammattilaisen tekemään tämän, mitä luulette, mikä olisi hintaluokka?
Anteeksi tietämättömyyteni ja jos kirjoitin jotain väärin, toivottavasti ymmärrätte siitä huolimatta.
Klikkaa tästä vastataksesi