Hei.
Olemme parhaillaan remontoimassa kodinhoitohuonettamme ja olemme asentaneet uuden "kök" kalustuksen.
Seinässä työtason ja yläkaapin välillä on nyt kipsiä ja maalattua kangasta sen päällä.
Riittääkö, että ruuvaan kiinni korjauskipsilevyn sen päälle ja laitan sitten kaakelit siihen?
Alue, joka pitää kaakeloida, on 55x210cm.
Kaikkea hyvää!