Terve foorumi.

Nyt voi olla niin, että olen aivan hakoteillä ja ongelma on ei-ongelma, mutta haluan kuulla mielipiteitäni ennen kuin teen jotain tyhmää.

Nyt ongelmaan,

Kuvan mukaan pitäisi tehdä kaksi reikää peilille seinään.

Pohjapiirros, jossa näkyy kylpyhuone, eteinen, elcentral ja paikka peilille. Piirretyt nuolet osoittavat kylpyhuoneeseen ja peilin paikkaan. Seinä, jossa on kaksi porattua reikää nuolilla osoitettuna; poraustyökaluja ja vatupassi pöydällä alla.

Mutta heti, kun menin gyprocin läpi, pora hyppäsi sisään muutaman sentin ja sitten osui johonkin, joka on väriltään musta. Kun katsoo pohjapiirrosta, näkee esimerkiksi, että sähkökeskus sijaitsee korkeassa kaapissa keittiössä seinän vieressä ja toisella puolella on kylpyhuone. Sähkökeskus ei ole minkään porausreiän takana, mutta se on vähän kauempana. Pelkään siksi, että siellä voisi olla johto tai kaapeli mahdollisesti. Tai sitten se johtuu siitä, että minulla on kylpyhuone toisella puolella seinää.

Olen kuitenkin kiinnittänyt tv:n seinälle samaa kylpyhuonetta vastapäätä ja se sujui hienosti ilman kommervenkkejä.

Talo on LB-talo vuodelta -73.

Terveisin

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.