Hei,
Olen purkamassa taloa kohentaakseni palkistoa, rakentaakseni asennuskerroksen ja uusiakseni lämmitysputket.
Tuleeko kantava palkki välikatossa liittää ulkoseinään, joka on kohtisuorassa palkkia vasten?
Minun tapauksessani kantava palkki ei ole liitetty pituussuuntaiseen seinään. Se voi olla joko täysin oikein, koska ei haluta välittää kuormia ulkoseinään, tai väärin, koska liitos voisi parantaa välikaton sivuttaista vakautta.
Mikä pitää paikkansa?
Olen yrittänyt katsoa puuoppaan piirustuksia ilman, että pääsisin selville oikeasta tavasta.
Se näyttää olevan lattian yläpuolella ja vaikuttaa melko heikolta, joten uskon, että sillä ei ole mitään tekemistä lattian kanssa. Arvaus voisi olla, että se on kortling seinäverhouksen kiinnittämiseen.
Näyttää siltä, että se sijaitsee lattian yläpuolella ja vaikuttaa melko heikolta, joten luulen, että sillä ei ole mitään tekemistä lattian kanssa. Arvauksena voisi olla, että se on kortling, johon seinäverhouksen voi ruuvata kiinni.
Se on kortling, ehdottomasti.
Epäselvää minulta; tarkoitan, jos pitäisi ruuvata kantbjälken gavelns pystysuoriin reglariin, jotka ovat CC 60?
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.