Hei
Minulla on olohuoneessa savupiippu, jossa on sisäänrakennettu takka, ja mielestäni se on aika ruma, erityisesti koska se ei ole täysin tasainen, vaan siinä on sisäänpäin kaarevia vaakasuuntaisia saumoja kivien välissä. Se on aika kiiltävä, talo on rakennettu 60-luvulla, en tiedä onko rappaus tuolta ajalta, mutta sen kiilto tuo minulle 80-luvun mieleen. Liitän kaksi kuvaa, jotta näette, miltä se näyttää. Olisin erittäin iloinen vinkeistä, kuinka voisin yksinkertaisimmin laittaa uuden hienomman tasaisemman rappauksen. Nykyinen rappaus on ehjä, joten en halua poistaa sitä, vaan haluan laittaa uuden rappauksen sen päälle, onnistuisiko joku tyyppinen kalkkirappaus suoraan päälle? Ehkä jonkin pohjusteen kanssa?
Takkaan sisäänrakennettu kiiltävä, epätasainen muuri, jossa vaakasuoria saumoja. Näkyvissä pehmeitä kaarevia muotoja ja tummia varjoja. Rakennettu 1960-luvulla.

Tiilimuuri takan kanssa, jossa on epätasaiset vaakasaumat. Pinta kiiltävä ja näyttäisi kaipavan uutta tasaisempaa rappausta 1960-luvun talossa.

Palkkaa muurari, jos sinulla on rahaa, en usko että sen tarvitsee maksaa niin paljon, mutta täydellisen lopputuloksen saaminen itse ilman valtavaa sitoutumista on luultavasti vaikeaa ja erittäin aikaa vievää.

Ystävällisin terveisin/

Harvat asiat rakennusalalla ovat niin monimutkaisia kuin rappaus. Olen samaa mieltä Kapten_Haddock:n kanssa, palkkaa muurari. Kuvien perusteella näyttää siltä, että savupiippu on slammattu ja sitten maalattu akryylimaalilla, mikä on ehdoton tabu. Kaikki täytyy todennäköisesti purkaa.

Illallisessa Arga snickaren he teknisivät muurattua takkaa erityisellä laastilla maalatuille pinnoille, mutta eivät koskaan sanoneet mitä se oli nimeltään, mutta se oli Weberistä ja se ei ollut kipsilaasti. He sanoivat, että sitä oli saatavilla tavallisessa rautakaupassa.

K
Stefan N sanoi:
Vihaisessa rakentajassa tänä iltana he viimeistelivät muurattua takkaa erityisellä rappauksella maalatuille pinnoille, mutta he eivät koskaan sanoneet, mitä se oli nimeltään, mutta se oli Weberiltä ja se ei ollut kipsilaasti. He sanoivat, että sitä oli saatavilla tavallisista rakennusliikkeistä.
Joko pohjustat sen Gypsumprimerilla ja rappaat Gypsumilla tai käytät Weberin Designputsia.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.