Aion asentaa takan, olen liukumyllyttänyt savupiipun, ja nyt aion tehdä reiän takalle, ja kun poistettuani tapetin, osa rappauksesta oli erittäin löysä, joten poistin sen ja pääsin käsiksi savupiippuun, kysymykseni on hieman enemmän esteettinen.

Pitäisikö minun vain poistaa löysä rappaus (ei ole kaikki) ja laittaa uutta rappausta sinne, mistä olen poistanut vanhan, vai pitäisikö minun laittaa rappaus ja laatta seinälle, vai pitäisikö minun poistaa kaikki rappaus seinältä ja mennä melko kauniiseen vanhaan raakatyyliseen näkyviin tiiliin :)

Punainen puristin, joka näkyy kuvassa 1 tiilen alla, on merkki siitä, mihin savupiippu menee sisään savupiipun.

Vanha seinä, josta osa rappauksesta on poistettu, paljastaen tiilen; punainen merkki osoittaa tulevan savupiipun sisääntulon paikan. Vanha tiiliseinä, jossa osittain rapistunut rappaus, paljastaa punatiilet. Seinällä näkyy paljasta ja rapattua osaa.

Kysymyksesi sopii useille foorumeille, mutta kokeilemme Rakennusmateriaalit & rakennustekniikka ja katsomme, saatko vastauksen siellä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.