Hei kaikille!

Kuten monet muutkin, inhoan minäkin näkyviä kaapeleita, toki on olemassa hienoja kaapelikanavia, mutta jos haluaa piilottaa kaapelit täysin, täytyy tehdä ura seinään ja tasoittaa sekä tapetoida uudelleen, tähän asti ei ongelmaa.

Mutta jos on kaapeleita, joissa on suuret liittimet, kuten SCART-kaapelit, VGA-kaapelit jne., täytyy löytää joku isompi kanava (ehkä 10cmx3cm?), joiden läpi liittimet mahtuvat, jotta ei tarvitse leikata liitintä ja sen jälkeen juottaa uudelleen kaapelin ollessa jo seinässä.

Epäilen, että tästä voi tulla massiivinen tasoitustyö, joten onko olemassa suuria kaapelikanavia, jotka on tarkoitettu upotettaviksi? Ehkä jonkinlaisella laipalla, jotta se olisi helpompi tasoittaa?

On myös mainittava, että minulla on "massiiviset" puuseinät työstettävänä, joten käsijyrsin joutuu tositoimiin.

Terveisin
Wretan

Suosittelen minimoimaan TV:hen menevien kaapeleiden määrän vaihtamalla vahvistimessa sen sijaan. Silloin voit pärjätä esimerkiksi yhdellä HDMI-johdolla, mikä tekee kaikesta hieman yksinkertaisempaa. Minun Pioneer-Plasmalleni on erillinen mediareciever, johon kaikki muu liitetään, joten vain yksi järjestelmäkaapeli (10m) menee TV:hen. Kaikki laitteet olen sen sijaan sijoittanut kaappiin, niin niitä ei tarvitse nähdä. HDMI-kaapeli/linja menee varmasti ilman ongelmia 25mm-putkeen.

• Seinäasennettu Pioneer-televisio olohuoneessa, jossa on kaksi kaiutinta, lasinen sohvapöytä kynttilöillä ja kirjahylly.
Hei krillek!

Todella tyylikäs täytyy sanoa, melkein tuntuu siltä, että laitteet eivät ole kytkettyinä, kun on niin tottunut näkemään kaapelikanavia :)

Valitettavasti minulla ei ole hdmi:ta siinä boxernissa, joten minun täytynee luopua scartista componentin hyväksi, joka vie hieman vähemmän tilaa.

Oletan, että joudun leikkaamaan virtakaapelin ja liittämään sokeripalalla, kun kaapeli on putkessa :)

Täytyy todella jyrsiä kunnolla, jotta saa tilaa kanavalle ja muutama kilo pakkelia myöhemmin pinnan pitäisi olla tasainen tapetointia varten...

kiitos vinkistä!

Terveisin
Wretan

Kytketty, lupaan sen :-)

Olisi ehkä pitänyt ottaa kuva TV päällä...

Bilin putken läpi seinään :D Sain kaiken sen putken läpi :D

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.