19 195 lukukertaa ·
21 vastausta
19k lukukertaa
21 vastausta
Pellit, jossa julkisivu kohtaa terassin
D
Derbyboy
Talon omistaja
· Skogen
· 8 057 viestiä
Derbyboy
Talon omistaja
- Skogen
- 8 057 viestiä
Seuraan, koska meillä on sama ongelma, tosin hieman suurempi etäisyys terassin ja julkisivun päätypuiden välillä, mutta silti lahonnutta.
Yksi vaihtoehto, jota olen harkinnut, on leikata pala terassista ja antaa julkisivun kulkea terassin alapuolelle, mitä mieltä olette siitä? Perustuen sinun ruuvin kantoihin, se pitäisi onnistua myös sinulla?
Yksi vaihtoehto, jota olen harkinnut, on leikata pala terassista ja antaa julkisivun kulkea terassin alapuolelle, mitä mieltä olette siitä? Perustuen sinun ruuvin kantoihin, se pitäisi onnistua myös sinulla?
D
Derbyboy
Talon omistaja
· Skogen
· 8 057 viestiä
Derbyboy
Talon omistaja
- Skogen
- 8 057 viestiä
Olen edelleen kahden vaiheilla.
Tässä oli vähän enemmän tietoa:
https://gds.se/hus/fasad/radda-fasaden-med-en-offerbrada
Tässä oli vähän enemmän tietoa:
https://gds.se/hus/fasad/radda-fasaden-med-en-offerbrada
En tiedä, tekeekö pelti sen paremmaksi tai huonommaksi, koska vesi voi joka tapauksessa valua laudoitusta pitkin pellin alle. Yleensä käytän vain sokkelipaperia, jonka kiinnitän hieman ylös julkisivuverhouksen alle ja annan sen sitten ulottua alas raon väliin talon ja laudoituksen. Näin saat suojan sadevedeltä, joka hiipii sisään paneelin alle, ja se ohjautuu alas perustukseen.

