Ymmärrän, että paljaan kaapin sivun verhoilu maalatulla paneelilla voi näyttää siistimmältä, mutta se voi myös näyttää hienolta paneelien kanssa, koska se antaa paikan rakennetun tai ylellisemmän ilmeen. Näen, että Ikea ei myy paneeleja PAX vaatekaappeihin, miksi näin on, ihmettelen? Johtuisiko se siitä, että rungot ovat vapaita näkyvistä ruuveista ja ovat aina maalattuja? Henkilökohtaisesti haluaisin hankkia paneelit PAX-kaappeihini, mutta minulla ei ole halua ostaa keittiön paneeleja ja sahata niitä. Haluaisin enimmäkseen kuulla, miten te ajattelette tästä, ja onko joku ratkaissut tämän toisella tavalla.