3 437 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Pehmeä sauma raot listoissa ja reunuksissa väri onko tarpeen maalata päälle?
Olen alkanut asentaa listoja ja koristelistoja. Pieniä rakoja siellä täällä, vaikka kuinka tarkka on yrittänyt olla. Nyt pohdin, onko olemassa hyvää saumamassaa, joka on oikean värinen vakio valkoinen NCS 0502Y. Ja joka toimii hyvin ilman, että täytyy maalata päälle. Puhumme millimetrin raoista ja dyckert-rei'istä. Ei siis mitään suurta. Jotkut sanovat, että kaikki lateksi tulisi maalata päälle, koska se kellastuu. Onko eroa akryylin ja lateksin välillä?? Näin myös jotain, jota kutsuttiin värilliseksi puusepän saumaksi, onko se parempi. Mutta sitten tärkeimpään asiaan. Sen täytyy olla ostettavissa kuluttajille. Joten jostakin suurista tavarataloista jne.
Mikä on paras kompromissiton sauma NCS 0502Y, jonka yksityishenkilö voi saada
Mikä on paras kompromissiton sauma NCS 0502Y, jonka yksityishenkilö voi saada
Pitäisi olla Essve Listvit. https://www.k-rauta.se/produkt/akrylfog-essve-flex-25-listvit-300ml/7317761076735
Näyttää olevan vastaavaa myös Illbruckilla ja Danalimilla..
Olisi kiva saada myös arvostelu, jos joku on testannut ja voi vastata kuinka kestävä se on, olen paneloimassa kokonaista keittiötä valmiiksi maalatulla helmipontilla 0502-y ja tarvitsen tiivistettä pari tuubia sinne tänne
Olisi kiva saada myös arvostelu, jos joku on testannut ja voi vastata kuinka kestävä se on, olen paneloimassa kokonaista keittiötä valmiiksi maalatulla helmipontilla 0502-y ja tarvitsen tiivistettä pari tuubia sinne tänne
Onko jollain kokemusta siitä, kuinka värinkestävä esimerkiksi Illbruck Akryylitiiviste Pro (LD714) on?G GustH sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi