Olen saanut uuden lattian asennettuna. (Raw) Ymmärtääksemme asennus on tehty hyvin. Kuitenkin kolme lautaa eroaa niin paljon muista. Voiko olla niin suuria vaihteluita?
Jopas jotakin. Jollakulla oli huono päivä lattiatehtaalla. Samoin sillä, joka asensi lattian, jos poikkeava lankku olisi laitettu reunaan, olisitte voineet reklamoida, saada muutaman uuden, irrottaa ne ja asentaa uudet. Nyt se on keskellä, joten täytyy poistaa melko paljon. Toinen tapa olisi ollut sahata poikkeava osuus pois ja käyttää se hukkapalana sopivassa paikassa, jos teillä olisi ollut tarpeeksi lattiamateriaalia siihen.
Herregud, miten joku lattianpäällystäjä voi nousta ylös, katsoa tuota ja ajatella "Hyvin tehty työ!" Näyttää lisäksi olevan melko iso halkeama yhdessä laudoista.
Tietysti lattia ei näyttänyt täysin kunnolta, mutta se riippuu siitä, millaisia ohjeita lattianasentajalla on ollut ja mikä luokitus lattialla on. Joskus olen törmännyt siihen, että asiakas on halunnut lattian halvemmalla luokituksella, ja silloin he ovat itse lajitelleet laudat. Mutta muuten otetaan vain laatikosta ja asennetaan. Mutta kyllä, en olisi laittanut sellaista lautaa ensisijaisesti.
Se on varmasti ratkaistavissa, saatte varmasti uusia lautoja Beijeriltä. Sitten on vain varovasti nostettava ja laitettava uutta tilalle. Harmi vain, että se osui keskelle. Voitte tehdä sen itse, jos käsityöläinen on saanut tarpeekseen, se ei ole vaikeaa. Nosta kokonaisia rivejä ja irrota varovasti pituussaumat. Sahaa uutta vanhan mallin mukaan. Numeroi kaikki, mitä poistat, jotta se päätyy takaisin samaan paikkaan. Tarvitset puupalikan ja pienen vasaran.
Olen miettinyt sitä, koska olen itse ostanut halvempaa lattiaa - missä menee raja ulkonäön variaatiossa. Saat mitä maksat. Mutta se on aika paljon ja olisi pitänyt herättää varoitussignaali sen asentajalle. Joskus voi olla parempi tehdä työ itse, jos on ostanut budjettituotteita. Tuntemani lattiapäällikkö sanoi, että hän ei asenna lattioita joistakin merkeistä ja laadusta, riski asiakkaan tyytymättömyydestä on liian suuri.
Toisaalta, jos asiakas sanoo: tässä on materiaali, asenna se, ehkä on asiakkaan vastuulla tutkia materiaali ensin.
Minusta se näyttää aika siistiltä!
Kuitenkin olisi ollut hyvä levittää poikkeavia lautoja enemmän, nyt kun ne ovat yhdessä, se vaikuttaa todella sekavalta!
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.