Hei, etsin arvosteluja eri lattioista edullisemmassa hintaluokassa, Bauhaus, Byggmax jne. 50-250 krm2 on varmaan etsimäni hintaluokka, parketti tai laminaatti on ajatuksena, matto ei ole ajankohtainen. Jos teillä on kokemuksia saumojen laadusta, tasaisuudesta, kulutuskestävyydestä jne., kuuntelen mielelläni.

Ostin viime kesänä yhden Bauhausin halvemmista laminaattilattioista.
Ajattelin laittaa sen mökin makuuhuoneeseen.
Mutta tämä lattia oli täysin mahdoton asentaa. Laudat eivät olleet tasalevyisiä! Vinot!
Minun piti vaihtaa se merkkilattiaan ja silloin asennus sujui kuin tanssi.

anaitis sanoi:
Jag köpte ett av de billigare laminatgolven från Bauhaus förra sommaren.
Skulle ha det till ett sovrum i sommarstugan.
Men detta golv var helt omöjligt att lägga. Brädorna var inte jämnbreda! Sneda!
Jag fick byta mot ett märkesgolv och då gick läggningen som en dans.[/QUOTE

Kommer du ihåg märket ? Jag vet att det finns bra lågpris också, jag la ett i dotterns sovrum för ett par år sedan kommer inte i håg märket, men handlade på byggmax, ( khärrs dög inte åt henne, svart golv skulle det va :) )

Valitettavasti, muisti ei toimi...
Lattia oli hintaluokassa 150 kr/m².

repin vanhan ikea laminaattilattian ja asensin pergolaminaatin. suuri ero, kun kävelen lattialla, pergo tuntuu jäykemmältä.

H
Uskoisin, että Byggmax puolalainen puuparketti on sekä tyylikkäämpi että kestävämpi kuin jopa melko kalliit muovi (laminaatti) parkettijäljitelmät.

J
Minne aiot laittaa sen?

Onko sinulla lapsia?

Ilman sitä tietoa ei voi vastata.

Täytyy keksiä järkevä ehdotus herrasmiehelle, joka on jossain 60 vuoden paikkeilla, ei lapsia eikä koiria,,
joten kulutuksenkestävyys ei ole mikään suuri ongelma, vaikka pitäähän pystyä kaatamaan kahvitippa, tai oikaisemaan takapihalle kengät jalassa, saumojen ja tasaisuuden olen vaan miettinyt vähän,,
Keittiö, (huone, jossa kahvinkeitin on, suurin piirtein) olohuone, makuuhuone,

Viimeksi muokattu:
Testasin byggmax parkettia hintaan 199:-/m², hieman hankala asentaa, mutta toisaalta en ole kokenut lattianasentaja, joten se saattoi johtua siitä. Mielestäni siitä tuli sekä tasainen että hyvä, ja parketin kulutuskestävyys on huomattavasti parempi kuin laminaatti sekä tuntuu lämpimämmältä ja tukevammalta mielestäni!

/Tomix11

Silvan on suuri valikoima edullisia hyviä laminaattilattioita....

Terveisin

IKEAS laminaattilattiat Tundra ovat täysin loistavia sekä asennuksen että laadun suhteen. Itse asiassa heillä on ollut jokin halpa variantti hintaan 40-50Sek/m2, jota en ole testannut......

Olen asentanut Rustan halvimmat laminaattilattiat kahteen makuuhuoneeseen kesämökissä. Helppo asentaa ja hyvä yhteensopivuus paloissa. Olen erittäin tyytyväinen hintaan nähden.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.