Mikä on paras terassiruuvi ulkokäyttöön?

Jos katsotaan vain korroosionkestävyys, niin kyseessä ovat ruostumattomasta teräksestä valmistetut ruuvit. Mutta jos huomioon otetaan myös muita seikkoja (esim. lujuus), vastaus voi olla toinen.

Myös lujuuden kannalta ruostumaton teräs on hyvä, koska se on sitkeämpi ja voi absorboida puun liikettä hyvin.

optimum
Paras
Essve syrafast A4, on mielestäni.

Kestävä ja sietää liikettä puussa, hyvä korroosiosuoja, hyvä torx.

Negatiivinen, yksi kalleimmista ostaa. Yritä löytää kampanjoita.

Ehkä harkitse "näkymätöntä" trallskruvningia? Esim. Camo?

• Tykkään
MSKpeter
  • Laddar…
Mikä tahansa A4-ruuvi näyttää toimivan hyvin, A2 käy myös varmasti.

Sanoisin halvin A4 merkkiruuvi. Olen kokeillut sekä Biltema/Byggmax että Heco, ja Biltema/Byggmaxilla on selvästi enemmän hukkaa....

Heco onhan rakennusmax?

C crazytok sanoi:
Heco on kai byggmax?
No ja, olen ostanut niitä Jem&Fix:stä... Muun muassa... Jula:ssa on myös Heco...

Olen ostanut heco byggmaxilta. :)

Mielestäni ne ovat ihan ok.

Huomasin muuten, että Heco on myös julkaissut työkalun sekä siihen liittyvän ruuvin ”näkymättömään” terassilaudan kiinnitykseen. Heillä näyttää kuitenkin olevan vain C4-ruuvit eikä ruostumatonta....

Onko kukaan kokeillut mitään näistä työkaluista, joissa ruuvataan viistosti terassilautaan? Pysyykö se todella pitkällä aikavälillä?

Ostettu byggmaxista; on surkea

• Muovirasia, jossa inFe-merkkisiä terassiruuveja, etiketti näkyy selvästi ja taustalla on ikkuna, josta aurinko paistaa.
  • Tykkään
Darling McFluff
  • Laddar…
Millä tavalla? Olen tosin rakentanut aitoja minun kanssani. Mutta yleisesti ottaen mielestäni se on toiminut hyvin.

Gunnebo A4 ajan.

Olen kokeillut byggmax ruuveja, tulee pimeä olo.

• Tykkään
optimum
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.