Hei! Auta köyhää amatööriä. Olen tasoittamassa kipsilevyjä paperinauhalla saumoista. Olen lukenut, että kun nauhan kiinnittää märkätilaliimalla, se on idioottivarmaa. Ilmeisesti olen enemmän kuin idiootti, koska se kuplii pahasti tasoituksen jälkeen.

-Käytän Byggmaxin juoksevaa märkätilaliimaa
-Tasoitin hyvin vähän saumaan, jossa on alaspäin upotus ennen
-Odotan 24 tuntia ennen tasoitusta

• Tykkään
jockep88
  • Laddar…
Sinun tulee siinä tapauksessa liimata kuivaan ja antaa sen kuivua ennen kuin levität tasoitetta.

Varmista, että imuroit mahdollisen pölyn pois ennen liimaamista ja "sivellä" kaikki ilmakuplat pois.

Levitä liimaa myös nauhan päälle niin, että se todella tarttuu, anna kuivua

• Tykkään
Henkan Sundberg
  • Laddar…
Olen juuri tekemässä samaa asiaa. MUTTA sain vinkin erityisestä liimasta, jota käytän. Sitten kun nauha on paikallaan, painan sen kiinni kostealla wettexillä, joka liukuu hyvin nauhaa pitkin.

Ei kuplia..

• Huoneen seinät, joiden saumat on tasoitettu ja maalattava, lattialla hiomatyökalu ja letku, edessä pieni musta jakkara.
  • Pakkaus Bostik Wet Room -erityisliimaa, käytetään kosteantilan tapetoimiseen.
Mielestäni on hyvä painaa rullalla.
Sininen kahvainen, keltainen rulla lattia-asennuksiin tai muihin rakennusprojekteihin.

Olen aina käyttänyt vain märkätilan pohjustusta ja sivellintä... Levitä reilu kerros saumaan, aseta nauha päälle ja sudi kunnes se kiinnittyy ja sinulla on "liimaa" koko nauhan yli.

• Tykkään
Maria T ja 2 muuta
  • Laddar…
anders07 anders07 sanoi:
Olen aina käyttänyt vain märkätilapohjaa ja sivellintä... Levitä reilusti saumalle, laita nauha päälle ja sivellä kunnes se pysyy ja sinulla on "liimaa" koko nauhan päällä.
Ei mitään ongelmaa saada kittiä tarttumaan liimaan? Huolissani siitä.

Dr Benz Dr Benz sanoi:
Onko mitään ongelmaa saada tasoitetta kiinnittymään liimaan? Olen huolissani siitä.
Ei, sellaista minulla ei ole koskaan ollut...

MrJay
Gypsiliimaa käytämme rajoissa, ei halkeamia.

• Tykkään
Dr Benz
  • Laddar…
anders07 anders07 sanoi:
Ei, sellaista minulla ei ole koskaan ollut...
Täydellistä!

MrJay MrJay sanoi:
Kipsiliima käytämme saumoissa, ei halkeamia.
Kipsiliima nauhalle? Vai vain kipsiliima ja tasoite?

MrJay
Dr Benz Dr Benz sanoi:
Kipsiliima nauhalle? Vai pelkkä kipsiliima ja tasoite?
Nauhalle

• Tykkään
Dr Benz
  • Laddar…
Miksi ei vain käyttää tasoitetta heti?

• Tykkään
Tom6212
  • Laddar…
raveper raveper sanoi:
Miksi et vain käyttäisi kerralla tasoitetta?
Ei kaikki saa sitä toimimaan (minä mukaan lukien)

Kuin keisarin uudet vaatteet...
Kukaan ei uskalla sanoa, että pappersremsor:lla ei ole ollenkaan niin ylivoimaisia ominaisuuksia (varsinkaan asennuksen suhteen, jossa monilla on ongelmia).
Lasikuitu :heart:

• Tykkään
AG A ja 1 muu
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.