946 lukukertaa ·
5 vastausta
946 lukukertaa
5 vastausta
Palkkaa yritys asbestin poistoon
Jäsen
· Västra götaland
· 77 viestiä
Hei,
Ajattelin palkata yrityksen asbestisaneeraukseen. Onko jotain erityistä, mitä pitäisi ottaa huomioon?
Olen googlannut jonkin verran, mutta löydän enimmäkseen tietoa huijauksista, mikä aiheuttaa hieman huolta/mietintää.
Ajattelin palkata yrityksen asbestisaneeraukseen. Onko jotain erityistä, mitä pitäisi ottaa huomioon?
Olen googlannut jonkin verran, mutta löydän enimmäkseen tietoa huijauksista, mikä aiheuttaa hieman huolta/mietintää.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 390 viestiä
Minulla oli OCAB poistamassa mustaliimajäämiä autotallin lattiasta.
Pyysin tarjouksia ja he olivat halvimmat ja tekivät ihan hyväksyttävän työn.
Pyysin tarjouksia ja he olivat halvimmat ja tekivät ihan hyväksyttävän työn.
Jäsen
· Västra götaland
· 77 viestiä
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 390 viestiä
Heiltä jäi käsikahva betonisen kaivonkannen päällä tekemättä, ja he eivät palauttaneet avainta itse vaan jouduin hakemaan sen itse heidän toimistoltaan toiselta paikkakunnalta.Friteradräka sanoi:
Joten ehkä olen vähän kitsas antaessani heille vain "ok".
Mutta en epäröisi palkata heitä uudelleen.
Talon omistaja
· Skåne
· 5 284 viestiä
Mitä pitää purkaa?
Pelko asbestista on usein liioiteltu, kun ajattelee, että on se hieno pöly, jota tulee välttää 10-20 vuoden ajan, jotta ei saa vaurioita keuhkoihin.
Tehokkain tapa hengityssuojauksen lisäksi on käsitellä asbesti märkä/kosteana, jolloin pölyä ei pääse ilmaan.
Pelko asbestista on usein liioiteltu, kun ajattelee, että on se hieno pöly, jota tulee välttää 10-20 vuoden ajan, jotta ei saa vaurioita keuhkoihin.
Tehokkain tapa hengityssuojauksen lisäksi on käsitellä asbesti märkä/kosteana, jolloin pölyä ei pääse ilmaan.
Jäsen
· Västra götaland
· 77 viestiä
Kiitos, palkkaan silti yrityksen. En halua saneerata itse, ei ole aikaa.L Leif i Skåne sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Krav på anlita firma för elektriker till utbyggnad?
El -
Palkata yritys vaihtamaan tuulilaudat. Käyttävätkö kaikki telineitä?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Voiko kunta vaatia minua palkkaamaan yrityksen purkamaan asbestisementtiä?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Värt att anlita byggfirma för att bygga hustillverkares modell?
Lösvirke & Timmerhus -
Varning för Scan-Nord sp zoo - hur det kan gå när man anlitar en utländsk byggfirma
Referenser Hantverkare & Entreprenörer