Hei, Minun ensimmäinen ketju täällä : )
Aloitan pienen remontin, Uusi keittiö, tuuletettu lattia ja lattialämmitys :)
Mutta minun täytyy aloittaa vaihtamalla pari kattotuolia uutta keittiötä varten.

Ehkä täällä on joku, jolla on samanlaiset edellytykset, tai tietää kuinka laskea suunnilleen. Haluaisin tilata palkin mahdollisimman pian! :)
Aukon leveys on 3.6m kantavalla seinällä.

Talo on rakennettu 1970-luvulla 1,5-kerroksinen Ski-Stahus. Lumikuorma 3,5 kN/m2
38 asteen katon kaltevuus.
Teräspalkki on vaatimus rakennuskorkeuden vuoksi.

LxB: 13x8.2 ulkomitat
Kiitos etukäteen :)

• Suunnitelmapiirros 1,5-kerroksisesta talosta, jossa näkyy eri julkisivut (etelä, itä, pohjoinen, länsi) ja leikkaus A-A, rakennettu 1970.
  • Rakennuksen julkisivupiirustus, joka näyttää eri suunnat ja sisältää mittoja. Skala 1:100.
  • Pohjapiirros 1,5-kerroksisesta talosta, jossa on uusi keittiö. Mittasuhteet talon ja keittiön eri osille näkyvillä.
Hei,

Nopea arvaus IPE180, ehkä joku suurempi koko. Mistä tiedän sen? Osittain laskin sen meidän 3,6 metrin avväxlingin kohdalta, ja myös talon suunnittelija valitsi samanlaisen meidän erkkeriin. Kuitenkin vain yksikerroksinen, siksi ehkä hieman suurempi.

Terveisin Andreas

Onsalakorven Onsalakorven sanoi:
Hei,

Nopea arvaus IPE180, ehkä jokin koko isompi. Miten tiedän sen? Osittain laskin sen meidän 3,6m suuressa siirtymässä sekä talon suunnittelija valitsi samanlaisen meidän erkkerille. Kuitenkin vain yksikerroksinen, siksi ehkä hieman isompi.

Terveisin Andreas
Näen, että olen lukenut piirustuksen väärin (tai en ollenkaan). Talossa on tukipiste keskellä, ei seinän vieressä. Silloin IPE180 riittänee hyvin, ja se vie vähän tilaa. Muuten jokin liimapuupalkki voisi toimia myös hyvin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.