Hei
Nyt olen vasaralla ja talttalla repinyt alas vanhat tapetit, puut ja rappauksen (kipsi??) Kellariin.
Näin sisä- ja ulkoseinät nyt näyttävät.
Mitä pitäisi tehdä nyt? Ajattelen, että betoni täytyy korjata siellä täällä ja sitten laittaa jonkinlainen pintakerros saadaksesi tasaisen pinnan, mutta mitä? Kipsi? Rapatus? Apua!
#nollkoll