Hei
Nyt olen vasaralla ja talttalla repinyt alas vanhat tapetit, puut ja rappauksen (kipsi??) Kellariin.
Näin sisä- ja ulkoseinät nyt näyttävät.
Mitä pitäisi tehdä nyt? Ajattelen, että betoni täytyy korjata siellä täällä ja sitten laittaa jonkinlainen pintakerros saadaksesi tasaisen pinnan, mutta mitä? Kipsi? Rapatus? Apua!
#nollkoll
 
  • Kellarin betoniseinät, joista on poistettu vanha tapetti ja rappaus, näkyvät karkeina ja epätasaisina. Tarvitaan korjausta ja pintakäsittelyä.
  • Kellariseinän katkaisut betonilohkoista, paljastunut riisuttuaan tapetin ja rappauksen. Oikealla valkoinen huoneen ovi.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.