6 030 lukukertaa ·
4 vastausta
6k lukukertaa
4 vastausta
Pakkeliko ulkona pakkasessa?
Toivottavasti tämä on oikea alifoorumi.
Aion asentaa paneelin laajennukseen, joka on rakennettu jonkinlaisista betonilohkoista. Nämä ovat rikkoutuneet oven ympäriltä (on autotalli) ja olen saanut neuvon korjata ne ennen julkisivun rakentamista. Esteettisesti piilotan ne uuden julkisivun taakse, mutta ehkä on hyötyjä kestävyydessä ja eristyksessä?
No, haluaisin aloittaa tämän pian ja mietin, voiko niitä pakkeloida huolimatta ulkona olevista miinusasteista? Siellä missä asun, on nyt -7/8 astetta. En ehdi odottaa kevääseen, varsinkaan jos se on myöhäinen. Haluaisin nimittäin asentaa uudet ovet melko pian ja käyttää taloa sen jälkeen verstaana ja puutyöpajana.
Mitä paneeli sanoo? Pakkeloida nyt huolimatta kylmyydestä? Ylipäätään pakkeloida?
Aion asentaa paneelin laajennukseen, joka on rakennettu jonkinlaisista betonilohkoista. Nämä ovat rikkoutuneet oven ympäriltä (on autotalli) ja olen saanut neuvon korjata ne ennen julkisivun rakentamista. Esteettisesti piilotan ne uuden julkisivun taakse, mutta ehkä on hyötyjä kestävyydessä ja eristyksessä?
No, haluaisin aloittaa tämän pian ja mietin, voiko niitä pakkeloida huolimatta ulkona olevista miinusasteista? Siellä missä asun, on nyt -7/8 astetta. En ehdi odottaa kevääseen, varsinkaan jos se on myöhäinen. Haluaisin nimittäin asentaa uudet ovet melko pian ja käyttää taloa sen jälkeen verstaana ja puutyöpajana.
Mitä paneeli sanoo? Pakkeloida nyt huolimatta kylmyydestä? Ylipäätään pakkeloida?
Pinnan pakkasasteissa minun on vaikea uskoa toimivan, ehkä on joku muu, joka tietää paremmin.
Kuinka paljon on mennyt rikki? Kun otetaan huomioon, että aiot kuitenkin laittaa paneelin päälle, ei ole välttämättä kovin tarpeellista korjata.
Kuinka paljon on mennyt rikki? Kun otetaan huomioon, että aiot kuitenkin laittaa paneelin päälle, ei ole välttämättä kovin tarpeellista korjata.
Viimeksi muokattu:
Katso tämä ketju kuvien vuoksi, niin saat käsityksen.
Klikkaa tästä vastataksesi