2 287 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Paikallisesti vahvistettava kipsiseinä seinään kiinnitettävää istuinta varten
Olen luvannut toimittaa käytävään seinästä taittuvan tuolin. Kevytseinä on yleensä hallittavissa ripustamalla koolauksiin ja käyttämällä snap toggle -ankkureita. Kuitenkin kaksi huolenaihetta tässä tapauksessa:
1. Ei löydy yhtäkään koolausta, riippumatta siitä, mitä menetelmää käytän, mukaan lukien koolausten etsijä. Kaikki pilottireiät turhia. Minulla on vielä magneettietsintä. Siitä huolimatta seinä on vakaa ja tuntuu melko jäykältä.
2. Seinän tyhjä tila on vain noin 25-30 mm, toisella puolella olevaan märkätilaan ei ole mahdollisuutta vetää mitään läpi.
Se on ehdottomasti omituisin seinärakenne, jonka olen nähnyt. Ehdotuksia paikallisiksi toimenpiteiksi? Haluaisin välttää pintakoolauksia lattiasta kattoon. Luultavasti tässä kohdataan enimmäkseen leikkausvoimia, mutta myös jonkin verran vetoa yläkiinnityksissä. Yhteensä 4 kiinnityskohtaa istuimessa.
1. Ei löydy yhtäkään koolausta, riippumatta siitä, mitä menetelmää käytän, mukaan lukien koolausten etsijä. Kaikki pilottireiät turhia. Minulla on vielä magneettietsintä. Siitä huolimatta seinä on vakaa ja tuntuu melko jäykältä.
2. Seinän tyhjä tila on vain noin 25-30 mm, toisella puolella olevaan märkätilaan ei ole mahdollisuutta vetää mitään läpi.
Se on ehdottomasti omituisin seinärakenne, jonka olen nähnyt. Ehdotuksia paikallisiksi toimenpiteiksi? Haluaisin välttää pintakoolauksia lattiasta kattoon. Luultavasti tässä kohdataan enimmäkseen leikkausvoimia, mutta myös jonkin verran vetoa yläkiinnityksissä. Yhteensä 4 kiinnityskohtaa istuimessa.
Mikä on seinän pintamateriaali?K kungfuu sanoi:Olen luvannut toimittaa saliin seinältä taitettavan tuolin. Vaikka kyseessä on kevytrakenteinen seinä, ongelma voidaan yleensä ratkaista kiinnittämällä se regleihin ja käyttämällä snap toggle-ankkureita. Kuitenkin kaksi huolenaihetta tässä tapauksessa:
1. Yhtäkään regeliä ei löydy millään menetelmällä, mukaan lukien dealokatori. Kaikki alkuperäturkaukset olivat turhia. Minulla on kuitenkin vielä mahdollisuus etsiä magneetin avulla. Siitä huolimatta seinä on vakaa ja tuntuu melko tukevalta.
2. Seinän tyhjä tila on vain noin 25-30 mm, joten toisella puolella on märkätila. Ei siis oikein voi vetää mitään läpi.
Tämä on ehdottomasti kummallisin seinärakenne, jonka olen nähnyt. Ehdotuksia paikallisiksi toimenpiteiksi? Haluaisin välttää ulkopuolisia regelejä lattiasta kattoon. Täällä on enimmäkseen leikkausvoimia, mutta myös jonkin verran vetovoimaa yläkiinnikkeissä.
4 kiinnityspistettä istuimessa yhteensä.
Rakennusvanerin pala, jonka kiinnität monella kiinnityspisteellä, sitten kiinnität tyylin tähän. Maalaa ensin hieman värillä.
Klikkaa tästä vastataksesi