9 853 lukukertaa ·
11 vastausta
10k lukukertaa
11 vastausta
Päätylistapellit väärin asennettu
S Strid sanoi:
B Bigfoot sanoi:
Todellakin. Olen alkanut pohtia, ovatko kattotiilet väärin asetettu. Näyttää samalta toisellakin puolella. Tuntuu siltä, että vesivuotojen riski on aika suuri tuolla ylhäällä harjatiilen vieressä.B Bigfoot sanoi:
Yritys, joka teki katon, selittää, että jos aluskate on vinossa, se voi joskus näyttää tuolta.. Mutta asia on, että se ei näyttänyt tuolta vanhojen tiilien ollessa paikoillaan. Joten en oikein usko siihen. Mikä olisi sopivin toimenpide mielestänne?
Tuossa tiilessä on ura, joten ne eivät voi muuttaa kokonaismittoja sivusuunnassa, mutta vanha tiilesi saattoi olla anteeksiantavampi ja se voitiin asetella tiiviimmin tai hieman suuremmalla etäisyydellä toisistaan.
Harrastajapuuseppä
· Jönköping
· 268 viestiä
Onhan olemassa eri kokoisia peltejä, ehkä voisi pyytää heitä vaihtamaan toiseen peltiin, joka sopii paremmin?
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 047 viestiä
Mutta miten käy sitten kauempana katolla, jossa pelti ulottuu vain harjalle asti, pitäisikö pellin olla eri levyistä?
Tiilikatto ei ole koskaan tiivis, se on huopa, joka on tiivis.
Protte
Tiilikatto ei ole koskaan tiivis, se on huopa, joka on tiivis.
Protte
Vesi, joka virtaa alas harjapannoista, pysäytetään tiivistysnauhalla seuraavaan pannaan, ja vesi ohjataan tavallisiin pannoihin. Tämä koskee myös viimeistä harjapannaa.prototypen sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
