C Crutch #1 Jäsen · 9 viestiä 1 syy 2024 klo 19:20 Crutch Jäsen 9 viestiä 1 syy 2024 klo 19:20 #1 Ovikarniiseissä on Philip-ruuvikuvio ylhäällä. Tarvitseeko irrottaa saranat, kuinka edetään? #sarana
F fredrik.johansson #2 Talon omistaja · Skåne · 1 768 viestiä 1 syy 2024 klo 19:21 fredrik.johansson Talon omistaja Skåne 1 768 viestiä 1 syy 2024 klo 19:21 #2 Kuva auttaa paljon ymmärtämään, mitä tarkoitat. Aiotko irrottaa oven vai purkaa saranan?
C Crutch #3 Jäsen · 9 viestiä 1 syy 2024 klo 19:25 Crutch Jäsen 9 viestiä 1 syy 2024 klo 19:25 #3 Oven irrottaminen on oikein. Olen tottunut saranoihin, jotka lyödään ulos, mutta tässä on philipsruuvi ylimpänä saranassa.
Oven irrottaminen on oikein. Olen tottunut saranoihin, jotka lyödään ulos, mutta tässä on philipsruuvi ylimpänä saranassa.
P Plupp 618974 #4 Nimetön 1 syy 2024 klo 19:29 Plupp 618974 Nimetön 1 syy 2024 klo 19:29 #4 Kuva auttaa paljon ymmärtämään, mitä tarkoitat.
C Crutch #5 Jäsen · 9 viestiä 1 syy 2024 klo 19:36 Crutch Jäsen 9 viestiä 1 syy 2024 klo 19:36 #5
F fredrik.johansson #6 Talon omistaja · Skåne · 1 768 viestiä 1 syy 2024 klo 21:37 fredrik.johansson Talon omistaja Skåne 1 768 viestiä 1 syy 2024 klo 21:37 #6 Ok, kuva ei ehkä aina kerro kaikkea... Eikö tuo ole vain säätöruuvi? Miltä sarana itsessään näyttää, kun avaat oven?
Ok, kuva ei ehkä aina kerro kaikkea... Eikö tuo ole vain säätöruuvi? Miltä sarana itsessään näyttää, kun avaat oven?
C Crutch #7 Jäsen · 9 viestiä 1 syy 2024 klo 22:43 Crutch Jäsen 9 viestiä 1 syy 2024 klo 22:43 #7
Demmpa #8 Talon omistaja · Kalmar · 25 990 viestiä 1 syy 2024 klo 22:49 Demmpa Talon omistaja Kalmar 25 990 viestiä 1 syy 2024 klo 22:49 #8 Miltä sarana näyttää sisältä päin, kun ovi on auki?
C Crutch #9 Jäsen · 9 viestiä 2 syy 2024 klo 09:57 Crutch Jäsen 9 viestiä 2 syy 2024 klo 09:57 #9 Ei aavistustakaan, koska minun täytyy irrottaa ovi, kun lukkoa ei voi avata.
S sinuslinus #10 Träskalle · Östergötlands län · 6 014 viestiä 2 syy 2024 klo 10:40 sinuslinus Träskalle Östergötlands län 6 014 viestiä 2 syy 2024 klo 10:40 #10 Se näyttää sisäoven sarana tyyppi snap-in. Näkemäsi ruuvi on korkeuden säätöä varten.
C Crutch #11 Jäsen · 9 viestiä 2 syy 2024 klo 10:43 Crutch Jäsen 9 viestiä 2 syy 2024 klo 10:43 #11 Okei kiitos, onko se tavallinen sprintti lyödä ulos sisällä olevan ruuvin?
S sinuslinus #12 Träskalle · Östergötlands län · 6 014 viestiä 2 syy 2024 klo 11:05 sinuslinus Träskalle Östergötlands län 6 014 viestiä 2 syy 2024 klo 11:05 #12 Ruuvi on luultavasti itse sprintti.
C Crutch #13 Jäsen · 9 viestiä 2 syy 2024 klo 11:06 Crutch Jäsen 9 viestiä 2 syy 2024 klo 11:06 #13 Kiitos, yritän huomenna ja palaan asiaan.