Ovikarniiseissä on Philip-ruuvikuvio ylhäällä. Tarvitseeko irrottaa saranat, kuinka edetään?
 
F
Kuva auttaa paljon ymmärtämään, mitä tarkoitat.
Aiotko irrottaa oven vai purkaa saranan?
 
  • Tykkään
Anonymiserad 618974
  • Laddar…
Oven irrottaminen on oikein. Olen tottunut saranoihin, jotka lyödään ulos, mutta tässä on philipsruuvi ylimpänä saranassa.
 
P
Kuva auttaa paljon ymmärtämään, mitä tarkoitat.
 
Lähikuva ruskeasta ulko-ovesta ja saranasta harmaata lattiaa vasten.
 
  • Haha
Anonymiserad 618974
  • Laddar…
F
Ok, kuva ei ehkä aina kerro kaikkea...

Eikö tuo ole vain säätöruuvi?
Miltä sarana itsessään näyttää, kun avaat oven?
 
Talon ovi saranoituu tiiliseinän vieressä, ja se on kulunut ajan kuluessa.
 
Miltä sarana näyttää sisältä päin, kun ovi on auki?
 
Ei aavistustakaan, koska minun täytyy irrottaa ovi, kun lukkoa ei voi avata.
 
S
Se näyttää sisäoven sarana tyyppi snap-in. Näkemäsi ruuvi on korkeuden säätöä varten.
 
Okei kiitos, onko se tavallinen sprintti lyödä ulos sisällä olevan ruuvin?
 
S
Ruuvi on luultavasti itse sprintti.
 
Kiitos, yritän huomenna ja palaan asiaan.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.