Hei,

Harrastan hieman hitsaamista ja haluaisin löytää hienoja metalliosia, joita voi hitsata ilman että tarvitsisi ensin oppia takomista. smile1.gif

USA:ssa on esimerkiksi KingsMetal, josta voi löytää kaikkea puhtaista metallikappaleista yksityiskohtaisesti takomiseen asti, ja ne ovat todella hyvissä hinnoissa, koska ne valmistetaan sarjatuotantona - ei aitoina käsityöinä.

Onko jotain vastaavaa Suomessa tai Pohjoismaissa?

Kiitos vinkeistä!

/Snuge

En osaa selvittää, miten uudessa sovelluksessa voi nähdä, missä asut. Mutta on olemassa sellaisia toimittajia Ruotsissa. Ostin yhdeltä, joka sijaitsi Solvallan kulmassa Bromman lentokentän lähellä muutama vuosi sitten. En muista, mitä he kutsuttiin....

Ehkä ei paljon apua, mutta nyt tiedät, että kannattaa etsiä edelleen 😄

Hei ja kiitos vastauksesta,

...ja minä kun olen jo etsinyt monta tuntia netistä :-)

Asun Bodenissa, kuljetuksen voi kestää jos hinnat ovat kuin Kingmetalsilla - katso seuraavaa reilusta satasesta:
Seosrakenne, jossa on kaksi koristeellista, vinosti muotoiltua metallista kuviota ja lähikuvat kahdesta muusta muotoiluelementistä.
tai seuraavaa viisikymppisellä
Muotoiltu metallilevy, jossa on kaksi symmetristä spiraalia, mahdollisesti käytettäväksi rakennus- tai remontointiprojekteissa.

"Osa muotopuristettu", oletan (?), mutta mukava työskennellä omissa projekteissa! Tämä on läheisintä mitä olen tähän mennessä löytänyt - tanskalainen sivusto: http://www.arteferro.se/

Kiitos!

/Snuge

Hei Helioz,

Kiitos vinkistä, juuri sitä mitä etsin, loistavaa!

/Snuge

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.