Olen täydessä vauhdissa sisätilojen rappaamisessa. Kysymykseni on, voiko seinän rapata osittain ja jatkaa seuraavana päivänä?
Syy on se, että minulla on seinä, joka on 30m2 ja en ehdi tehdä sitä yhdessä päivässä.... Rappaan C-laastilla leca:lla ja enimmillään olen saanut aikaan 16m2 päivässä mukaan lukien laudanajo. Jos rappaaminen keskeytetään, mitä pitäisi ottaa huomioon?

Pitkä seinä! Onko sinulla jotain ovea tai ikkunaa, joita voisit murtaa?

leby leby sanoi:
Pitkä seinä! Onko sinulla jokin ovi tai ikkuna, josta voit katkaista?
Joo, yksi ikkuna sekä 2 ovea. Osa on 10.7 metriä pitkä ja 3.2 metriä korkea, joten se täytyy suunnitella huolellisesti ennen kuin aloitan laastin sekoittamisen.. :). Minulla on muitakin seiniä ennen kuin pääsen käsiksi tähän, mutta se lähestyy...

Nyt en ole asiantuntija, mutta valitsisin silloin murtaa oven (ovien) kohdalta. Nyt sinulla oli erittäin korkea katto, ovatko ovet korkeat? Jos eivät, olen oppinut käyttämään kuituvahvistettua rappausta ovien yläpuolella kellarissa halkeamisriskin vähentämiseksi (siinä jatketussa saumassa, jos ymmärrät mitä tarkoitan). Näissä tapauksissa sopii hyvin murtaa siellä.

Olen myös miettinyt, onko paras katkaista ovien ja ikkunoiden kohdalla. Ovet ovat 2.1 ja ikkuna on samalla korkeudella. joten on 1.1 metriä näiden yläpuolella.

Lainaan vähän. Aloitin eilen kasvihuoneeni lecaharkkojen puhdistamisen, ensin vain Murningsbruk A (Finja) avulla. Voiko joissakin kohdissa lisätä vähän lisää jälkeenpäin, jos on ollut säästeliäs jossain kohtaa?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.