5 769 lukukertaa ·
23 vastausta
6k lukukertaa
23 vastausta
OSB kellarissa? Kuinka viimeistellä seinä
Olen käyttänyt sitä kellarissa ja olen todella tyytyväinen!H halj sanoi:
Seinästä tuli kylmien seinien ja raikkauden tunteesta lämpimät seinät.
Ilman riskiä, että kondenssia muodostuu erilaisissa ilmarakoissa.
Ainoa miinus on, että materiaaliin ei voi tehdä kiinnityksiä.
Epäilen, että käsityöläisesi ovat puuseppiä ja mitä he tietävät tiilestä ja rappauksesta? He eivät osaa muuta kuin puuta, muovia, kipsiä ja kehikoita. Arvailen, että suurin osa kosteusvaurioista oli lattian ja seinän kulmassa ja todennäköisesti maankosteus aiheutti tämän. Muista, että ei voi kuivata itseään eroon maankosteudesta, joka on talon alla olevassa maassa. Ennemmin tai myöhemmin tulee liian kosteaa ja lisäksi on vaikea tarkastaa kaikkien levyjen takaa.N Nyatag sanoi:
Pysy epäorgaanisissa materiaaleissa, kuten olet ajatellut. Rapat ja silikaattimaalaa ja pysy rauhallisena on minun neuvoni.
Silmäilen sitä vähän nyt - mihin hintaan se päätyi? Ja onnistuiko rappaaminen / maalaus hyvin sen jälkeen?P Patrik Hazard sanoi:
Kiitos - heidän ehdotuksensa oli teräsrankoilla ja nollakontakti lattian kanssa, mutta silti - tuntuu siltä, että se voi mennä pieleen ja ainoaksi eduksi kai on, että on helpompi ruuvata kiinni asioita myöhemmin ja myös, että järjestelmän saa nopeasti pystyyn.G gaia sanoi:Epäilen, että käsityöläisesi ovat puuseppiä, ja mitä he tietävät tiilestä ja rappauksesta? He eivät osaa muuta kuin puuta, muovia, kipsiä ja koolauksia.
Arvaan, että suurin osa kosteusvahingoista oli lattian ja seinän välisessä kulmassa, ja todennäköisimmin sen on aiheuttanut maankosteus. Muista, että maassa olevan maankosteuden vuoksi ei voi kuivattaa. Ennemmin tai myöhemmin se kostuu liikaa, ja lisäksi kaikkien levyjen takana on vaikea tarkistaa.
Pysy epäorgaanisissa materiaaleissa, kuten olet ajatellut. Rappaa ja käytä silikaattimaalia, ja ole rauhassa, on minun neuvoni.
En oikein muista mitä se maksoi, koska siitä on muutama vuosi.N Nyatag sanoi:
Yksi haittapuoli oli, että oli pakko ostaa täysi lava. Kuitenkin on olemassa eri paksuuksia, jotka antavat eri määrän neliömetrejä per lava, joten laskemalla hieman ja olemalla joustava paksuuden kanssa, voi silti sovittaa melko hyvin.
Todella helppo putsaaminen! Käytetään samaa Multipor laastia laattapintojen kiinnittämiseen ja putsaamiseen. En ollut koskaan aikaisemmin putsannut, mutta sain silti todella hyvän lopputuloksen.
Sitten maalasin sen silikaattivärillä.
Klikkaa tästä vastataksesi