Hei!
Opiskelen rakennustekniikkaa Uppsalan yliopistossa. Nyt on viimeinen lukukauteni, ja aion kirjoittaa opinnäytetyöni. Opinnäytetyö käsittelee palavien materiaalien minimointia rakennustyömaalla. Aiomme verrata kahta projektia ja laatia laskelmia, jotka esittävät, kuinka yritys voi säästää rahaa ja vaikuttaa ympäristöön lajittelemalla palavat jätteet oikein. Se, mitä en tiedä, on kuinka teen laskelmani palavista jätteistä. Jos joku kokenut täällä voisi auttaa minua tai antaa ehdotuksia siitä, miten voin laskea rakennusjätteen palavat osat.
Ystävällisin terveisin
Amin Adel

Claes Sörmland
Amin_96 Amin_96 sanoi:
Hei!
Opiskelen rakennustekniikkaa Uppsalan yliopistossa. Nyt on viimeinen lukukauteni ja aion kirjoittaa opinnäytetyöni. Opinnäytetyö käsittelee palavan materiaalin minimointia rakennustyömaalla. Aiomme vertailla kahta projektia ja tehdä laskelmia, jotka esittävät, kuinka yritys voi säästää rahaa ja vaikuttaa ympäristöön oikealla tavalla lajitellun palavan jätteen kautta. Se, mitä en tiedä, on, kuinka minun tulisi tehdä laskelmani palavan jätteen osalta. Jos joku kokenut täällä voi auttaa minua tai antaa ehdotuksia siitä, miten voin laskea palavan jätteen rakennusjätteestä.
Yst. terv.
Amin Adel
Soita yritykseen, joka lajittelee rakennusjätettä, niin voit löytää sieltä lukuja ja kokemuksia.

• Tykkään
Amin_96
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland sanoi:
Soita yritykselle, joka lajittelee rakennusjätettä, niin sieltä voi löytyä lukuja ja kokemuksia.
Kiitos ehdotuksestasi, arvostan sitä todella!

Amin_96 Amin_96 sanoi:
Kiitos ehdotuksestasi, arvostan sitä todella!
Hyvä vinkki kiitos! :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.