2 260 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Onko tätä lasikuitutapettia vielä saatavilla?
Tarvitsen korjata suurempia vaurioita pesuhuoneessa tällä lasikuitukankaalla, jossa on diagonaalinen kuvio. Revin alas vaurioituneet vuodat kokonaan vain huomatakseni, etten löytänyt tätä kuviota, kalanruoto on lähinnä sitä. Onko kukaan nähnyt tätä myynnissä jossain?
Ei ole vaihtoehto vaihtaa koko kangasta uuteen kuvioon, sillä se on erittäin vaikeapääsyistä.
Ei ole vaihtoehto vaihtaa koko kangasta uuteen kuvioon, sillä se on erittäin vaikeapääsyistä.
Paras vastaus
Hei.P phosun sanoi:Tarvitsen korjata suurempia vaurioita pesutilassa tällä lasikuitutapeetilla, jossa on diagonaalinen kuvio. Revin alas vahingoittuneet vuodat kokonaan, kunnes huomasin, etten voinut löytää tätä kuviota, kalanruoto on lähin vaihtoehto. Onko kukaan nähnyt tätä myytävänä jossain?
Ei ole vaihtoehtona vaihtaa koko kangasta uuteen kuvioon, koska se on erittäin vaikeasti saavutettavissa.
Ota mukaan pieni pala kangasta paikalliseen maalikauppaan, niin he voivat todennäköisesti auttaa sinua.
Terv. Alexander.
Pieni päivitys, seurasin Scsin kehotusta yllä ja käännyin värikaupan puoleen. Heillä oli Swedtexin näytteitä, ei tarkalleen minun kuvioni, mutta tarpeeksi lähellä. Lasikuitutapetti ei ilmeisesti ole enää niin suosittua, mutta olin vaikuttunut Swedtexin kuviovalikoimasta. Se maksaa huomattavasti enemmän kuin bulkkituote, jota usein löytää rautakaupasta, minun vinokuvioni maksoi noin 1300 kr 30x1 m2. Minun tapauksessani tämä oli sen arvoista.
P phosun sanoi:Pieni päivitys, seurasin Scsin yllä antamaa kehotusta ja käännyin värikaupan puoleen. Heillä oli näytteitä
Swedtexiltä, ei tarkalleen minun kuosiani mutta riittävän lähellä. Lasikuitutapetti ei ole ilmeisesti enää niin suosittua mutta olin vaikuttunut Swedtexin kuosivalikoimasta. Se maksaa huomattavasti enemmän kuin bulkkituotteet, joita usein löytää rautakaupoista, minun vinokuvioni maksoi noin 1300kr 30x1 m2. Minun tapauksessani tämä oli sen arvoista.
Hei.
Kiva, että asia ratkesi.
Klikkaa tästä vastataksesi