Hei!
Olen uusi foorumilla, olen juuri muuttanut omakotitaloon kihlattuni kanssa ja minulla on kysymys siitä, miten selvitetään, onko seinä kantava?
Se on seinä autotallin ja varaston välillä.
Autotalli on kiinni omakotitalossa, ja molemmat on rakennettu vuonna 1979.
On myös ovi autotallin ja varaston välillä.
Se on ympyröity seinä, jonka ajattelen poistaa
Näkymä edestä
Heti tuntuu siltä, että se on vain revittävä
Ehkä joku voisi auttaa minua tässä?
Voin järjestää oikeita kuvia, jos niin toivotaan, nämä on kuvattu talon piirustuksista.
Tuo seinä ei todennäköisesti ole kantava, vaan se on pystytetty vain erottaakseen varaston autotallista. Kantavat seinät kulkevat yleensä ristikkokannattimien suuntaa vastaan ja tukevat ristikoiden alapalkkeja keskeltä.
Onko kuitenkin mietitty tarkkaan, onko järkevää purkaa tuo seinä?
Eikö ole hyvä erottaa varastotila autotallista? Jos puratte sen, menetätte seinän, jolle voitte asettaa hyllyjä kaikille pienille ja suurille tavaroille, jotka täytyy säilyttää jossain. Neuvo: Älkää tehkö liian radikaaleja muutoksia ennen kuin olette "asettuneet taloksi" jonkin aikaa!
Olemme kahden vaiheilla siitä, miten meidän pitäisi tehdä.
Olen hyvin tietoinen siitä, että seinän säilyttäminen voi olla mukavaa, halusin enimmäkseen selvittää, voiko seinän poistaa ennen kuin suunnittelee liikaa!!
Minulla on samanlainen järjestely itse, mutta se, mitä kutsut varastoksi piirustuksessa, kutsun minä nikkarinverstaaksi. Siellä aion omistaa aikaa harrastukselleni, pullolaivojen rakentamiselle. Skål
Minun autotallini + työpajani on muuten 9 x 4,5 metriä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.